.

Grupa Europa odświeża wizerunek

dodano: 
11.05.2018
komentarzy: 
0

Grupa Ubezpieczeniowa Europa postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Jest to spowodowane tym, że od dwóch lat firma realizuje strategię, której celem jest transformacji modelu biznesowego – wykorzystanie nowoczesnych technologii i budowa nowych kanałów sprzedaży. Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej mają podkreślać biznesowe i technologiczne zmiany zachodzące w firmie.

„Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie” – mówi Katarzyna Greszta, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Klienckich w firmie.

Historia logotypów Grupy Europa

Nowy logotyp został zaprojektowany tak, by być „symbolicznym pomostem” między ponad 20-letnią historią ubezpieczyciela i jego otwarciem się na nowoczesne kanały sprzedaży – czytamy w informacji prasowej. W związku z tym, system identyfikacji wizualnej Grupy Europa nadal będzie oparty o dotychczasową kolorystykę, jednocześnie wykorzystując najnowsze trendy w stylistyce, by podkreślić technologiczne aspiracje firmy.

Proces wdrażania nowego logo wewnętrznie rozpoczął się w kwietniu 2018 roku, zaś wraz z uruchomieniem nowej strony internetowej 10 maja 2018 roku, firma rozpoczęła komunikowanie zmiany systemu identyfikacji wizualnej zewnętrznie. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin