.

 

Grupa Ogilvy zdobyła budżet Link4

dodano: 
27.11.2009
komentarzy: 
1

Grupa Ogilvy wygrała przetarg na kompleksową obsługę firmy ubezpieczeniowej Link4. Agencja przygotowała koncepcję zintegrowanej kampanii marketingowej, w tym działań PR-owskich.

Choć przedstawiciele agencji nie chcą ujawniać szczegółów kontaktu, wiadomo jednak, że współpraca w zakresie public relations będzie miała charakter długofalowy i dotyczyć będzie kompleksowych działań strategicznych. Działania dla nowego klienta uwzględniają także klasyczną reklamę oraz prace z zakresu interactive. Za współpracę PR-owską odpowiada Ogilvy Public Relations kierowane przez Tomasza Lisa, natomiast nad całością prac dla klienta czuwać będzie Gruppa66 Ogilvy.

Z Link4 do tej pory współpracowały między innymi Euro RSCG Warsaw i Change Communications.(ał)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
29.11.2009
1:05:34
Dajrekt
(29.11.2009 1:05:34)
Reklamowa - ok, PRowa - porażka...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin