piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościGrupa Przestrzeń rozwija gaming marketing. Na czele Łukasz Stępniak

Grupa Przestrzeń rozwija gaming marketing. Na czele Łukasz Stępniak

Pod koniec września 2025 roku Grupa Przestrzeń ogłosiła rozwój oferty w zakresie gaming marketingu. Do agencji dołączył Łukasz Stępniak, który objął stanowisko Gaming Marketing Consultanta i Head of Gaming Division.

Stępniak będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji grupy w obszarze komunikacji do graczy, twórców i wydawców gier wideo oraz budowanie nowej oferty dla marek konsumenckich, które chcą docierać do społeczności gamingowej.

Usługi gaming i games marketingu mają uzupełnić portfolio agencji Przestrzeń, Polot, Rozgłos, Sedno i Wyraz, należących do grupy. Jak mówi Igor Zajda z zarządu Grupy Przestrzeń, firma już zauważa rosnące zainteresowanie marek komunikacją w świecie gier.

„Gaming jest dziś jednym z najliczniejszych kanałów komunikacji z młodszymi pokoleniami – to ich naturalne środowisko, w którym marki mogą budować autentyczne relacje” – mówi Łukasz Stępniak.

Łukasz Stępniak ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu, z czego osiem przepracował w branży gaming marketingu. Był związany m.in. z VML, Kool Things czy Gameset, gdzie odpowiadał za kampanie gamingowe dla takich marek jak Panasonic, Samsung, Sprite, Bilibili, Pracuj.pl, Hasbro, Tiger oraz Orange. Realizował kompleksowe działania marketingowe dla gier mobilnych (np. My Hospital, My Spa Resort, Mushroom Masters). W swojej karierze koordynował też globalną premierę gry FIST: Forged in Shadow Torch dla chińskiego wydawcy BiliBili oraz współpracował z EPIC Games przy działaniach promujących nowe sezony w Fortnite. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj