Gruszecka-Tieśluk: konsolidować - komunikować

dodano: 
10.09.2013
komentarzy: 
0

Model umiejscowienia działu czy osoby zajmującej się tematem CSR jest w każdej firmie uzależniony od specyfiki firmy. Z jednej strony, wsparciem dla rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w firmie jest posiadanie odrębnego działu czy zespołu ds. CSR, który pozwala realizować działania związane ze strategią CSR. Jednak największym wyzwaniem menedżerów i menedżerek ds. CSR czy zrównoważonego rozwoju jest komunikacja działań społecznie odpowiedzialnych. Media nie podejmują tego tematu, a konsumenci i konsumentki oczekują informacji o działalności społecznej firm.

Dlatego rozwiązania wzmacniające komunikację CSR mogą pozwolić na skuteczniejsze przebicie się z komunikatem do różnych interesariuszy firmy. Warto jednak pamiętać, że społeczna odpowiedzialność biznesu to nie tylko komunikacja, a strategia działania, która przenika przez całą strukturę firmy.

Agata Gruszecka-Tieśluk, menedżerka ds. zarządzania wiedzą Forum Odpowiedzialnego Biznesu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin