GTC powołało szefową działu marketingu i komunikacji

dodano: 
08.12.2020
komentarzy: 
0

W grudniu 2020 roku Malwina Pawłowska rozpoczęła pracę w firmie deweloperskiej GTC. Objęła nowo utworzone stanowisko Head of Marketing & Communication.

Malwina Pawłowska poprzednio pracowała w Skanska Property Poland jako członek rozszerzonego zarządu i szef działu marketingu i komunikacji – odpowiadała za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe oraz pozycjonowanie marki korporacyjnej w Polsce. Wcześniej przed dwa lata kierowała działem marketingu i PR w Ghelamco – zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych i PR oraz komunikacją korporacyjną projektów inwestycyjnych, taki jak Warsaw Spire czy Plac Europejski. Doświadczenie zawodowe zdobywała także, pracując w Virako, Ciszewski Financial Communications i Neiniver.

Pawłowska jest członkinią Urban Land Institute, sieci interdyscyplinarnych ekspertów w dziedzinie nieruchomości. Jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych Politologicznych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Wydziału Filologii Romańskiej na Uniwersytecie Łódzkim, a także kierunku biznes i zarządzanie w ESTICE – International Management.

Po scentralizowaniu zespołu w Skanska Property Poland nie istnieje już stanowisko szefowej komunikacji i marketingu w polskiej spółce biurowej Skanska. Stanowisko dyrektorki ds. marketingu i komunikacji dla firmy w Europie Środkowo-Wschodniej zajmuje Anna Wiśniewska. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin