Happy Ent. – nowy konglomerat twórców z polskiego YouTube’a

dodano: 
29.03.2019
komentarzy: 
0

W marcu 2019 roku oficjalnie ogłoszono powstanie konglomeratu zrzeszającego polskich youtuberów. Wśród osób, które dołączyły do Happy Ent., znaleźli się: Ajgor Ignacy (Igor Leśniewski), Martin Stankiewicz, duet Szparagi (Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec), Człowiek Warga (Maciek Dąbrowski), Mrozik Oficjalnie (Wiktor Mrozik) oraz MishON (Aleksandra Dąbrowska).

Jak czytamy w komunikacie prasowym, zrzeszenie twórców ma przede wszystkim na celu profesjonalizowanie działań w zakresie produkcji filmowej i usprawnienie modelu współpracy z klientami i agencjami.

W wywiadzie udzielonym dla PRoto.pl Ajgor Ignacy już wcześniej zapowiedział powstanie Happy Ent. oraz wyjawił założenia nowego konglomeratu.

„Każdy z nas jest obecny na YouTubie od lat – razem tworzyliśmy tę platformę, zdobywaliśmy doświadczenia i wraz z markami stawialiśmy pierwsze kroki w influencer marketingu” – powiedziała Karolina Pielesiak z kanału Szparagi. „Przez ten czas udało nam się dokonać ogromnego skoku jakościowego w produkowanych materiałach i rozwinąć się jako twórcom. Z drugiej strony nauczyliśmy się, jak skutecznie i profesjonalnie rozmawiać z klientami, a równocześnie proponować naszym widzom wiarygodne, ciekawe i odpowiadające ich potrzebom treści. Tworząc Happy Ent., chcemy wykorzystać tę wiedzę” – dodała Pielesiak.

Maciek Dąbrowski stwierdził, że model, który proponuje Happy Ent., jest również korzystny dla obecnych i potencjalnych partnerów zrzeszonych youtuberów. „Praca kreatywna twórców w zespole pozwala nam szerzej spojrzeć na współpracę i stworzyć dla klienta bogatszą ofertę reklamową, na przykład poprzez pojawienie się produktu na kilku kanałach równocześnie” – dodał.

Zdaniem Dąbrowskiego, autorów zrzeszonych w Happy Ent. wyróżnia indywidualne podejście do klienta: „chcemy tworzyć kampanie szyte na miarę, a nie nachalne lokowania w słabej jakości wideo” – skomentował.

Youtuberzy, którzy dołączyli do zespołu Happy Ent., wymieniają się doświadczeniami w kreacji oraz procesie produkcji wideo, ścisła współpraca dotyczy również zespołu menedżerskiego.

W komunikacie prasowym czytamy, że twórcy konglomeratu w najbliższym czasie nie planują powiększyć zespołu. (pm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin