Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Happy Ent. – nowy konglomerat twórców z polskiego YouTube’a. w marcu 2019 roku oficjalnie ogłoszono powstanie konglomeratu zrzeszającego polskich youtuberów. wśród osób, które dołączyły do happy ent., znaleźli się: ajgor ignacy (igor leśniewski), martin stankiewicz, duet szparagi (karolina pielesiak i natalia szymaniec), człowiek warga (maciek dąbrowski), mrozik oficjalnie (wiktor mrozik) oraz mishon (aleksandra dąbrowska). jak czytamy w komunikacie prasowym, zrzeszenie twórców ma przede wszystkim na celu profesjonalizowanie działań w zakresie produkcji filmowej i usprawnienie modelu współpracy z klientami i agencjami. w wywiadzie udzielonym dla proto.pl ajgor ignacy już wcześniej zapowiedział powstanie happy ent. oraz wyjawił założenia nowego konglomeratu. „każdy z nas jest obecny na youtubie od lat – razem tworzyliśmy tę platformę, zdobywaliśmy doświadczenia i wraz z markami stawialiśmy pierwsze kroki w influencer marketingu” – powiedziała karolina pielesiak z kanału szparagi. „przez ten czas udało nam się dokonać ogromnego skoku jakościowego w produkowanych materiałach i rozwinąć się jako twórcom. z drugiej strony nauczyliśmy się, jak skutecznie i profesjonalnie rozmawiać z klientami, a równocześnie proponować naszym widzom wiarygodne, ciekawe i odpowiadające ich potrzebom treści. tworząc happy ent., chcemy wykorzystać tę wiedzę” – dodała pielesiak. maciek dąbrowski stwierdził, że model, który proponuje happy ent., jest również korzystny dla obecnych i potencjalnych partnerów zrzeszonych youtuberów. „praca kreatywna twórców w zespole pozwala nam szerzej spojrzeć na współpracę i stworzyć dla klienta bogatszą ofertę reklamową, na przykład poprzez pojawienie się produktu na kilku kanałach równocześnie” – dodał. zdaniem dąbrowskiego, autorów zrzeszonych w happy ent. wyróżnia indywidualne podejście do klienta: „chcemy tworzyć kampanie szyte na miarę, a nie nachalne lokowania w słabej jakości wideo” – skomentował. youtuberzy, którzy dołączyli do zespołu happy ent., wymieniają się doświadczeniami w kreacji oraz procesie produkcji wideo, ścisła współpraca dotyczy również zespołu menedżerskiego. w komunikacie prasowym czytamy, że twórcy konglomeratu w najbliższym czasie nie planują powiększyć zespołu. (pm).
W marcu 2019 roku oficjalnie ogłoszono powstanie konglomeratu zrzeszającego polskich youtuberów. Wśród osób, które dołączyły do Happy Ent., znaleźli się: Ajgor Ignacy (Igor Leśniewski), Martin Stankiewicz, duet Szparagi (Karolina Pielesiak i Natalia Szymaniec), Człowiek Warga (Maciek Dąbrowski), Mrozik Oficjalnie (Wiktor Mrozik) oraz MishON (Aleksandra Dąbrowska).
Jak czytamy w komunikacie prasowym, zrzeszenie twórców ma przede wszystkim na celu profesjonalizowanie działań w zakresie produkcji filmowej i usprawnienie modelu współpracy z klientami i agencjami.
W wywiadzie udzielonym dla PRoto.pl Ajgor Ignacy już wcześniej zapowiedział powstanie Happy Ent. oraz wyjawił założenia nowego konglomeratu.
„Każdy z nas jest obecny na YouTubie od lat – razem tworzyliśmy tę platformę, zdobywaliśmy doświadczenia i wraz z markami stawialiśmy pierwsze kroki w influencer marketingu” – powiedziała Karolina Pielesiak z kanału Szparagi. „Przez ten czas udało nam się dokonać ogromnego skoku jakościowego w produkowanych materiałach i rozwinąć się jako twórcom. Z drugiej strony nauczyliśmy się, jak skutecznie i profesjonalnie rozmawiać z klientami, a równocześnie proponować naszym widzom wiarygodne, ciekawe i odpowiadające ich potrzebom treści. Tworząc Happy Ent., chcemy wykorzystać tę wiedzę” – dodała Pielesiak.
Maciek Dąbrowski stwierdził, że model, który proponuje Happy Ent., jest również korzystny dla obecnych i potencjalnych partnerów zrzeszonych youtuberów. „Praca kreatywna twórców w zespole pozwala nam szerzej spojrzeć na współpracę i stworzyć dla klienta bogatszą ofertę reklamową, na przykład poprzez pojawienie się produktu na kilku kanałach równocześnie” – dodał.
Zdaniem Dąbrowskiego, autorów zrzeszonych w Happy Ent. wyróżnia indywidualne podejście do klienta: „chcemy tworzyć kampanie szyte na miarę, a nie nachalne lokowania w słabej jakości wideo” – skomentował.
Youtuberzy, którzy dołączyli do zespołu Happy Ent., wymieniają się doświadczeniami w kreacji oraz procesie produkcji wideo, ścisła współpraca dotyczy również zespołu menedżerskiego.
W komunikacie prasowym czytamy, że twórcy konglomeratu w najbliższym czasie nie planują powiększyć zespołu. (pm)