środa, 11 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościHasło Śląskie. Sukces w genach – nieskromne, ale nie należy się go...

Hasło Śląskie. Sukces w genach – nieskromne, ale nie należy się go bać

Hasło „Śląskie. Sukces w genach” jest „na pograniczu arogancji”, bo nieskromne i musi się obronić w rzeczywistości – powiedział Bohdan Dzieciuchowicz, ekspert ds. reklamy i public relations w wywiadzie dla Dziennika Zachodniego.

Na pytanie, czy województwo śląskie to polska marka, Dzieciuchowicz odpowiedział, że ma wątpliwości: „Dla większości Polaków Śląsk nie kojarzy się atrakcyjnie. Raczej z czymś ciężkim, bez polotu, zaściankowym. Inwestorzy nie chcą tu mieszkać. A nikt nie podjął się trudu zmiany stereotypów, co jest pracą na lata”. Stwierdził, że dobrze zrobiona kampania jest w stanie to zmienić, ale „argumenty muszą być dobrane do odbiorców i mieć ciekawą szatę artystyczną”. Hasło, jakim promuje się śląskie, jest według niego „na pograniczu arogancji”, ale zaznacza przy tym, że „odważnych nazw nie należy się bać”. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj