.

 

Havas zmienia identyfikację wizualną

dodano: 
03.07.2023
komentarzy: 
0

W lipcu 2023 roku Grupa Havas, w skład której wchodzą m.in.: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw, Havas Engage oraz Havas Media, poinformowała o zmianie identyfikacji wizualnej. Proces rebrandingu rozpoczął się 13 czerwca 2023 roku. 

To pierwsza taka zmiana od 20 lat. 

Celem rebrandingu jest podkreślenie poziomu zintegrowania oferty oraz wspólnej tożsamości wszystkich spółek. Ma to ułatwić interesariuszom poruszanie się po wszystkich podmiotach Havas i podkreślić ich wspólną przynależność.

Identyfikacja ma być nowocześniejsza i odzwierciedlać charakter marki, zgodny z hasłem „Make a meaningful difference to brands, business and people”.

Za rebranding odpowiada zespół agencji brandingowej Conran Design Group.

Poprzednie logo

Nowe logo

(zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin