Hejnowski: kierunek - Europa Środkowo-Wschodnia

dodano: 
22.03.2013
komentarzy: 
1

PRoto.pl: Po raz drugi z rzędu Ciszewski MSL był nominowany do nagrody SABRE Awards w kategorii Eastern Europe Consultancy of the Year. Jednak tym razem się nie udało. Co przesądziło?

Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL i COO MSL Group Poland: Nominacja jest dla nas dużym wyróżnieniem. W tym roku byliśmy o krok od zdobycia trofeum. Paul Holmes docenia naszą pracę włożoną w stworzenie regionalnego hubu MSLGROUP na Europę Środkową i Wschodnią. Myślę, że nagroda SABRE jeszcze trafi w nasze ręce.

PRoto.pl: Jak ocenia Pan konkurencję? W kategorii, w której startowaliście, niepokonana okazała się rumuńska The Practice. Doceniono ją za „wielkie, odważne i zintegrowane kampanie”.

S.H.: Tak się dobrze składa, że The Practice, która zdobyła tegoroczne wyróżnienie jest afiliowanym partnerem MSLGROUP w Rumunii. Tak więc jesteśmy w stałym kontakcie i bardzo cenię ich pracę. The Practice wygrało już 14 nagród SABRE, a w ubiegłym roku było najbardziej nagrodzoną agencją podczas ceremonii. Koledzy z Rumunii dużo wcześniej rozpoczęły swoją przygodę z międzynarodowymi konkursami i odnieśli przy tym wielki sukces.

PRoto.pl: Co mają Państwo w planie na najbliższy rok, jeżeli chodzi o rozwój na arenie międzynarodowej?

S.H.: Cały czas naszym głównym obiektem zainteresowania pozostaje Europa Środkowo Wschodnia. MSLGROUP dużo uwagi poświęca naszej ofercie i stała się ona integralną częścią światowych prezentacji agencji. Dodatkowo nasza agencja social media – MSLGROUP Social Hive – stale współpracuje z kilkoma europejskimi rynkami i dostarcza rozwiązania uniwersalne dla różnych regionów Europy.

PRoto.pl: W czym dziś jesteście bezkonkurencyjni na rynku Europy Wschodniej?

S.H.: Jest kilka obszarów, gdzie mamy w naszej części Europy niewielu konkurentów. Na pewno najważniejszym jest Financial Communications. Firma kierowana przez Pawła Tomczuka, już zdobyła zaufanie wielu europejskich klientów i koordynuje działania na wielu rynkach Europy Środkowej. Coraz częściej po nasz know-how w tym zakresie sięgają koledzy z Europy Zachodniej. Kolejnym obszarem, gdzie nie znam silnej konkurencji, jest nasz dział Transport i Turystyka. Jesteśmy bardzo silni w marketingu sportowym, co jest zauważane na poziomie całej Grupy Publicis oraz w Technologii i części Consumer, która od lat jest naszym najbardziej nagradzanym działem.

PRoto.pl: Jakie znaczenie dla Państwa mają wyróżnienia w międzynarodowych konkursach? To coś więcej niż statuetki na półce?

S.H.: Bardzo lubimy dostawać nagrody. To miły akcent naszej pracy, pokazujący, że poza skuteczną kampanią i zadowoleniem klienta, rzeczy, które robimy znajdują uznanie w świecie. Nagrody są świetną motywacją dla zespołu i nagrodą dla naszych klientów.

PRoto.pl: Niekiedy wymagają one inwestycji – jakiego rzędu?

S.H.: To bardzo zależy od nagród. Dla przykładu nominacje do agencji roku w SABRE przebiegają bez zgłoszeń i są wynikiem prac zespołu Paula Holmesa, który zbiera opinię od branży i klientów. Moje ulubione statuetki Golden Drum wymagają jednak niestety trochę zachodu, gdyż trzeba stworzyć zgłoszenie w formie wideo i uregulować opłatę rejestracyjną.

(es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
26.03.2013
15:30:33
dan
(26.03.2013 15:30:33)
hahaha - kolejna świetna akcja dla Cyfrowego Polsatu będąc klientem nC+. Gratulujemy!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin