Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
H+K Strategies z Content+Publishing Directorem. w hill and knowlton strategies utworzono nowe stanowisko content+publishing directora. funkcję tę objął bartek szymeczko. wzmocni on kompetencje firmy w zakresie strategii komunikacji digital, planowania i tworzenia treści oraz pozycjonowania i wsparcia mediowego. będzie wspierał kampanie pr klientów h+k w obszarze online. szymeczko będzie współpracował z warsaw creative studio, wewnętrzną komórką kreatywną h+k. specjalizuje się w tworzeniu kampanii digitalowych, uwzględniających działania online, komunikację w mediach społecznościowych i współprace z infuencerami. nowy content+publishing director ma ponad 11 lat doświadczenia w obszarze szeroko pojętej komunikacji internetowej. zanim dołączył do h+k, przez ponad sześć lat pracował po stronie firm: w gsk, europejskim digital hubie (gdzie realizował strategie digital dla wybranych krajów ue) oraz dla samsung electronics polska – tam kierował zespołem social media, stanowiącym wówczas część działu pr. wcześniej doświadczenie zdobywał w havas pr warsaw i havas digital warsaw, gdzie pracował na rzecz firm takich jak akzonobel, cedc, grupa żywiec czy orange. szymeczko jest absolwentem wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu warmińsko-mazurskiego w olsztynie. (mb).
W Hill and Knowlton Strategies utworzono nowe stanowisko Content+Publishing Directora. Funkcję tę objął Bartek Szymeczko. Wzmocni on kompetencje firmy w zakresie strategii komunikacji digital, planowania i tworzenia treści oraz pozycjonowania i wsparcia mediowego. Będzie wspierał kampanie PR klientów H+K w obszarze online.
Szymeczko będzie współpracował z Warsaw Creative Studio, wewnętrzną komórką kreatywną H+K. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii digitalowych, uwzględniających działania online, komunikację w mediach społecznościowych i współprace z infuencerami.
Nowy Content+Publishing Director ma ponad 11 lat doświadczenia w obszarze szeroko pojętej komunikacji internetowej. Zanim dołączył do H+K, przez ponad sześć lat pracował po stronie firm: w GSK, europejskim Digital HUBie (gdzie realizował strategie digital dla wybranych krajów UE) oraz dla Samsung Electronics Polska – tam kierował zespołem social media, stanowiącym wówczas część działu PR. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Havas PR Warsaw i Havas Digital Warsaw, gdzie pracował na rzecz firm takich jak AkzoNobel, CEDC, Grupa Żywiec czy Orange.
Szymeczko jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. (mb)