wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościIgor Janke PR-owcem

Igor Janke PR-owcem

Igor Janke, jeden z najbardziej znanych polskich dziennikarzy, dołączył do Piotra Bazylko i Piotra Wysockiego jako partner oraz członek zarządu firmy Bridge (do niedawna Media&Doradztwo), zajmującej się strategicznym doradztwem komunikacyjnym.

Piotr Bazylko i Piotr Wysocki przez 14 lat prowadzili firmę public relations Media&Doradztwo, która obsługiwała takie spółki jak Orange, PZU, EQT, Warimpex czy Polbank. Teraz, kiedy do zespołu dołączył Igor Janke, Media&Doradztwo zmieniło nazwę na Bridge. „Ale to nie jest jedyna zmiana. Chcemy też, jako Bridge, w większym stopniu koncentrować się na komunikacyjnym doradztwie strategicznym” – zdradza Piotr Wysocki, prezes Bridge. Firma ma skupić się na: pozycjonowaniu liderów, tworzeniu strategii komunikacyjnych, przygotowaniu analiz i raportów dla klientów oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. „Uznaliśmy, że kryzys jest znakomitym momentem dla rozwoju takiej firmy jak nasza. Zauważyliśmy, że nasi klienci potrzebują nie tylko codziennej obsługi PR, ale coraz bardziej niezbędne jest im doradztwo w budowaniu strategii komunikacji ze światem zewnętrznym” – tłumaczy Piotr Bazylko.

Janke będzie zajmował się tworzeniem strategii komunikacyjnych, doradztwem w zakresie nowych mediów i brand journalism oraz prowadzeniem szkoleń z wystąpień publicznych oraz pisania tekstów dla liderów biznesu. Na swoim blogu w Salonie24 napisał, że podjął tym samym jedną z ważniejszych decyzji w życiu. „Postanowiłem wykorzystać zdobyty do tej pory kapitał i doświadczenia do pracy publicznej i działalności biznesowej” – wyjaśnia. I dodaje: „Misja, która w mojej pracy była zawsze ważna, jest na coraz dalszym miejscu w niemal wszystkich redakcjach. Coraz dalej dziennikarstwu do mojego ideału – anglosaskiego modelu zdystansowanego, rzetelnego, bezstronnego przyglądania się działaniom władzy i tłumaczeniu tego, co dzieje się na świecie”. Jednocześnie zaznacza, że nie zamierza się wycofywać z życia publicznego. Teraz jednak będzie występował w charakterze „blogera – kierującego think tankiem i pracującego w biznesie”. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj