Igor Janke PR-owcem

dodano: 
18.04.2013
komentarzy: 
4

Igor Janke, jeden z najbardziej znanych polskich dziennikarzy, dołączył do Piotra Bazylko i Piotra Wysockiego jako partner oraz członek zarządu firmy Bridge (do niedawna Media&Doradztwo), zajmującej się strategicznym doradztwem komunikacyjnym.

Piotr Bazylko i Piotr Wysocki przez 14 lat prowadzili firmę public relations Media&Doradztwo, która obsługiwała takie spółki jak Orange, PZU, EQT, Warimpex czy Polbank. Teraz, kiedy do zespołu dołączył Igor Janke, Media&Doradztwo zmieniło nazwę na Bridge. „Ale to nie jest jedyna zmiana. Chcemy też, jako Bridge, w większym stopniu koncentrować się na komunikacyjnym doradztwie strategicznym” – zdradza Piotr Wysocki, prezes Bridge. Firma ma skupić się na: pozycjonowaniu liderów, tworzeniu strategii komunikacyjnych, przygotowaniu analiz i raportów dla klientów oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. „Uznaliśmy, że kryzys jest znakomitym momentem dla rozwoju takiej firmy jak nasza. Zauważyliśmy, że nasi klienci potrzebują nie tylko codziennej obsługi PR, ale coraz bardziej niezbędne jest im doradztwo w budowaniu strategii komunikacji ze światem zewnętrznym” – tłumaczy Piotr Bazylko.

Janke będzie zajmował się tworzeniem strategii komunikacyjnych, doradztwem w zakresie nowych mediów i brand journalism oraz prowadzeniem szkoleń z wystąpień publicznych oraz pisania tekstów dla liderów biznesu. Na swoim blogu w Salonie24 napisał, że podjął tym samym jedną z ważniejszych decyzji w życiu. „Postanowiłem wykorzystać zdobyty do tej pory kapitał i doświadczenia do pracy publicznej i działalności biznesowej” – wyjaśnia. I dodaje: „Misja, która w mojej pracy była zawsze ważna, jest na coraz dalszym miejscu w niemal wszystkich redakcjach. Coraz dalej dziennikarstwu do mojego ideału – anglosaskiego modelu zdystansowanego, rzetelnego, bezstronnego przyglądania się działaniom władzy i tłumaczeniu tego, co dzieje się na świecie”. Jednocześnie zaznacza, że nie zamierza się wycofywać z życia publicznego. Teraz jednak będzie występował w charakterze „blogera – kierującego think tankiem i pracującego w biznesie”. (es)

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
01.05.2013
20:10:38
Xawery
(01.05.2013 20:10:38)
Janke byl sympatycznym gościem. Nie rozumiem tylko czemu odchodząc z dziennikarstwa napluł na media, mówiąc, ze stracił dla nich szacunek, ze ich jakość mu nie odpowiada, ze nie ma w nich miejsca dla takich wartościowych ludzi jak on sam. Głupio, bo teraz jako zwykły pijarowiec bedzie musiał z tymi "okropnymi" mediami współpracować. Nie wiem czy klienci Bridge bedą zachwyceni takim nadetym człowiekiem od media relations. Mimo tego błędu życzę sukcesów.
18.04.2013
16:04:32
pow
(18.04.2013 16:04:32)
Dobry dziennikarz nie zawsze będzie dobrym PRowcem. Tyle dziennikarze psioczą na PR, od dawna wiadomo, że transfer "na 2 stronę barykady" głównie motywowany jest kasą.
18.04.2013
13:50:26
Młyn na wodę...
(18.04.2013 13:50:26)
...już widzę kolejnych dziennikarzy wyzłośliwiających się na PRowcami, przejście IJ na drugą stronę mocy to pożywka dla takich opinii
18.04.2013
10:47:15
Bogusław Feliszek
(18.04.2013 10:47:15)
Może się nie znam, ale jak do tej pory agencja efektywnie "codziennie obsługiwała PR" bez strategii komunikacji?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin