IKEA rozstrzygnęła przetarg na komunikację produktową

dodano: 
16.06.2015
komentarzy: 
0

IKEA wybrała agencję do obsługi komunikacji produktowej w Polsce. Zwyciężyła firma Garden of Words. W finale przetargu znalazły się jeszcze: Albo Albo, Konkret PR, Monday PR i Multi Communications.

IKEA ogłosiła przetarg w kwietniu 2015 roku. Wówczas do pierwszego etapu, jakim było wypełnienie ogólnego kwestionariusza o sobie, firma zaprosiła siedem agencji. Również inne firmy zainteresowane współpracą mogły się zaprezentować, przesyłając krótką prezentację w dowolnej formie elektroniczne. W efekcie zgłosiło się 58 agencji, z czego 16 zostało poproszonych o wypełnienie RFI. W dalszym etapie do obsługi produktowej wytypowanych zostało pięć agencji: Albo Albo, Garden of Words, Konkret PR, Monday PR i Multi Communications.

Obecnie trwa przetarg na wybór agencji do obsługi działań IKEA w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs. Jego rozstrzygnięcie planowane jest na lipiec. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin