poniedziałek, 17 marca, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataIKEA Canada z kampanią dla nocnych marków

IKEA Canada z kampanią dla nocnych marków

IKEA Canada postanowiła wyjść poza standardowe ramy godzinowe i we współpracy z agencją Rethink stworzyła nocną kampanię. Inicjatywa miała na celu promocję materaców, które, według marki, w połączeniu z odpowiednim snem mają zapewnić „dobry nocny wypoczynek” – pisze thedrum.com.

Jak czytamy, w ramach akcji firma wysyłała do swoich klientów w nocy wiadomości z pytaniem „nie śpisz?”. Osoby, które między 22:00 a 5:00 otrzymały przekaz od marki i na niego odpowiedziały, dostawały w prezencie darmowy materac. Jacqueline Wark, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej w IKEA Canada podkreśla, że pasją firmy jest „pomaganie Kanadyjczykom w urządzaniu każdego pomieszczenia w ich domach”, a szczególnie „w zapewnianiu dobrego nocnego odpoczynku, na jaki zasługują”.

Źródło: facebook/Ikea

Akcja została zaprojektowana w taki sposób, aby dotrzeć do konsumentów w momencie, gdy zmagają się z trudnościami z zaśnięciem. Robbie Percy, dyrektorka kreatywna i partnerka w Rethink, zdradza, że starano się znaleźć sposób na zaangażowanie ludzi, dla których sen i materace są istotne, „na przykład wtedy, gdy dosłownie mają problemy ze snem”. Percy wspomina, że wiadomość „nie śpisz?” była według twórców akcji najbardziej trafnym i zabawnym sposobem na osiągnięcie wyznaczonego celu – dowiadujemy się.

Dla osób, które nie zdążyły odpisać na wiadomość od IKEI, marka także przygotowała zniżki na materace i produkty zapewniające komfort snu.

Kampanię prowadziła agencja Rethink. Była ona odpowiedzialna za kreację, strategię i public relations. Obsługą mediów zajęła się agencja Carat. (ao)

Źródło: thedrum.com, Ikea slid into Canadians’ DMs with a classic ‘u up?’ text. Yes, really, Audrey Kemp, 18.02.2025/ Zdjęcie główne: facebook.com/Ikea

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj