Imago PR dla Parku Wodnego w Tychach

dodano: 
11.05.2015
komentarzy: 
0

Imago Public Relations rozpoczyna współpracę z powstającym w Tychach Parkiem Wodnym. Agencja odpowiada za całość działań komunikacyjnych i promocyjnych dla kompleksu sportowo-rekreacyjnego, który ma zostać oddany do użytku w 2017 roku.

Imago PR zajmie się prowadzeniem biura prasowego, działaniami w mediach społecznościowych oraz aktywnościami strategicznymi i promocyjnymi, w tym przeprowadzeniem konkursu na nazwę Parku Wodnego. Do zadań agencji należeć będzie też opracowanie strategii cenowej oraz realizacja kampanii reklamowych w mediach. Z ramienia agencji działania koordynuje Marcin Wysocki, który jest jednocześnie rzecznikiem prasowym inwestycji. Agencję wybrano w konkursie ofert. Umowę z inwestorem Parku Wodnego, Regionalnym Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej w Tychach, podpisano na czas budowy oraz pierwszy rok po otwarciu kompleksu. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin