Imago PR dwukrotnie nagrodzone w European Excellence Awards 2019

dodano: 
02.12.2019
komentarzy: 
0

29 listopada 2019 roku w Lizbonie podczas The European Excellence Awards nagrodzono polską agencję Imago PR. Konkurs ten wyróżnia osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji. Różnorodne kategorie: od komunikacji wewnętrznej po public relations wyłaniają – zdaniem jury – najlepsze przykłady komunikacji w Europie.

W tym roku w kategoriach Social media oraz Najlepsza kampania w krajach Polska, Ukraina, Republika Mołdawii za realizację akcji edukacyjnej dla WWF Poland „Jestem zagrożonym gatunkiem” nagrody otrzymały Imago Public Relations i Agencja 2012.

Na czas trwającej akcji pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy. Celem projektu było uświadomienie zagrożenia dla ludzkiego gatunku wynikającego ze zmian klimatycznych.

Na potrzeby kampanii zaplanowano wielokanałową komunikację, Do akcji dołączyli się dziennikarze, celebryci, aktywiści i wszyscy ci, którzy popierali ideę walki z zanieczyszczonym środowiskiem, występując w przygotowanych przez WWF koszulkach z własną twarzą. Powstała również strona internetowa, za pośrednictwem której każdy mógł zaangażować się w akcję, tworząc własne logo kampanii WWF, podpisując petycję lub wysyłając mailowy apel do polskiego rządu.

W The European Excellence Awards w kategorii Relacje z markami nominowane była również inna polska agencja, Public Dialog. Nie otrzymała jednak nagrody. Zwyciężyło BCW Global ze Stanów Zjednoczonych. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin