Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Innogy przechodzi rebranding. Zmienia się w E.ON. firma innogy polska – europejski koncern energetyczny – informuje, że od połowy grudnia 2021 roku będzie funkcjonować pod nazwą e.on polska. marka podaje, że zmienią się zarówno logotypy, jak i nazwy spółek należących dotąd do innogy. we wrześniu 2021 roku została wysłana pierwsza korespondencja, uwzględniająca wprowadzane zmiany. firma deklaruje, że wszyscy klienci innogy w polsce zostaną indywidualnie poinformowani o rebrandingu, będzie też dostępna strona internetowa poświęcona zmianom. marka podkreśla, że „wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony”. ujednolicone zostaną także nazwy spółek należących do grupy e.on w polsce. stołeczny dystrybutor energii elektrycznej zmieni nazwę na stoen operator, foton technik przemianuje się na e.on foton, a innogy polska solutions będzie posługiwać się nazwą e.on polska solutions. w komunikacie prasowym marki czytamy, że działania są ostatnim etapem procesu integracji obu podmiotów. „pełna integracja z e.on to naturalny krok w rozwoju naszej firmy” – mówi andrzej modzelewski, prezes innogy polska – „europa stoi przed historycznym wyzwaniem, do 2050 roku ma się stać neutralna klimatycznie, dlatego nasze motto to »my może więcej«”. w nawiązaniu do tego hasła, e.on przedstawia przesłanie marki: „gdy łączymy nasze siły i działamy razem każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian”. do motta nawiązuje też kampania „poznajmy się”, która ma informować o nowych celach firmy, w tym o kwestiach związanych z ekologią. poprzedniej nazwy firmy – innogy – zaczęto używać w 2016 roku po rebrandingu rwe. (ap).
Firma Innogy Polska – europejski koncern energetyczny – informuje, że od połowy grudnia 2021 roku będzie funkcjonować pod nazwą E.ON Polska. Marka podaje, że zmienią się zarówno logotypy, jak i nazwy spółek należących dotąd do Innogy. We wrześniu 2021 roku została wysłana pierwsza korespondencja, uwzględniająca wprowadzane zmiany.
Firma deklaruje, że wszyscy klienci Innogy w Polsce zostaną indywidualnie poinformowani o rebrandingu, będzie też dostępna strona internetowa poświęcona zmianom. Marka podkreśla, że „wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony”.
Ujednolicone zostaną także nazwy spółek należących do Grupy E.ON w Polsce. Stołeczny dystrybutor energii elektrycznej zmieni nazwę na Stoen Operator, FOTON Technik przemianuje się na E.ON FOTON, a Innogy Polska Solutions będzie posługiwać się nazwą E.ON Polska Solutions.
W komunikacie prasowym marki czytamy, że działania są ostatnim etapem procesu integracji obu podmiotów. „Pełna integracja z E.ON to naturalny krok w rozwoju naszej firmy” – mówi Andrzej Modzelewski, prezes Innogy Polska – „Europa stoi przed historycznym wyzwaniem, do 2050 roku ma się stać neutralna klimatycznie, dlatego nasze motto to »MY może więcej«”. W nawiązaniu do tego hasła, E.ON przedstawia przesłanie marki: „Gdy łączymy nasze siły i działaMY razem każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian”.
Do motta nawiązuje też kampania „PoznajMY się”, która ma informować o nowych celach firmy, w tym o kwestiach związanych z ekologią.
Poprzedniej nazwy firmy – Innogy – zaczęto używać w 2016 roku po rebrandingu RWE. (ap)