Instagram wprowadza grupowe zbiórki funduszy

dodano: 
17.06.2021
komentarzy: 
0

Instagram daje możliwość organizowania grupowych zbiórek funduszy na platformie – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, aktualizacja pozwoli na większe zaangażowanie w tego typu akcje.

Serwis wyjaśnia, że „zbieranie funduszy w rzeczywistym świecie jest bardzo często działaniem grupowym, odbywającym się m.in. podczas koncertów. Portal zaznacza, że chce wprowadzić to samo poczucie wspólnoty wśród swoich użytkowników. Dowiadujemy się też, że 100 proc. funduszy zebranych za pośrednictwem Instagrama trafia bezpośrednio do wybranej organizacji non-profit.

Czytamy, że dzięki udostępnieniu grupowych zbiórek użytkownik będzie mógł zaprosić do niej inne osoby, co pozwoli poszerzyć zasięgi akcji, a tym samym przyczynić się do pozyskania większych kwot.

Socialmediatoday.com przekazuje, że w celu utworzenia grupowej zbiórki należy kliknąć ikonę Utwórz („+”) w prawym górnym rogu kanału (opcja „Opublikuj”, później „Dodaj zbiórkę funduszy”) i wybrać organizację non-profit, do której mają trafić datki, oraz dodać szczegóły o akcji. Później trzeba zaprosić innych do przyłączenia się przez przycisk „Udostępnij” i „Zaproś członków grupy”.

Zobacz też: Instagram dodaje opcję zbierania funduszy podczas transmisji live

(kd)

Źródło:

socialmediatoday.com, Instagram Adds Group Fundraisers, Facilitating New Awareness Opportunities, Andrew Hutchinson, 16.06.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin