sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościInstagram wprowadza możliwość robienia zakupów bez opuszczania aplikacji

Instagram wprowadza możliwość robienia zakupów bez opuszczania aplikacji

Instagram wprowadził nowe narzędzie, dzięki któremu użytkownicy mogą robić zakupy bez opuszczania aplikacji – czytamy na stronie biura prasowego serwisu. Po dotknięciu zdjęcia z wybranym produktem danej marki wyświetli się opcja „checkout on Instagram” („zamów w Instagramie”). Naciskając ją, użytkownik może wybrać m.in. rozmiar czy kolor swojego przyszłego zakupu, po czym jest przekierowywany do kasy. Wszystko to odbywa się na Instagramie – czytamy.

Użytkownik, który dokonuje zakupu przez Instagram po raz pierwszy, musi podać swoje imię, nazwisko, adres do wysyłki, a także dane karty płatniczej. Przy kolejnych transakcjach nie będzie to już wymagane, ponieważ te informacje zostaną zachowane przez serwis. Użytkownik otrzyma również powiadomienie o wysyłce oraz terminie dostawy, dzięki czemu będzie mógł również, za pośrednictwem serwisu, śledzić swoją przesyłkę – pisze źródło.

Nowe narzędzie zakupowe jest obecnie dostępne w zamkniętej wersji beta dla firm oraz dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych – poinformował Instagram. Wśród marek, którym umożliwiono już sprzedaż na Instagramie, są: Adidas, Beverly Hills, Balmain, Burberry, ColourPop, Dior, H&M, Huda Beauty, KKW, Kylie Cosmetics, MAC Cosmetics, Michael Kors, NARS, Nike, NYX Cosmetics, Oscar de la Renta, Ouai Hair, Outdoor Voices, Prada, Revolve, Uniqlo, Warby Parker czy Zara – wylicza serwis. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj