sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościInstytut Książki wybrał agencję do realizacji kampanii promującej czytelnictwo

Instytut Książki wybrał agencję do realizacji kampanii promującej czytelnictwo

Instytut Książki rozstrzygnął przetarg na realizację kolejnej edycji kampanii społecznej „Mała Książka – wielki człowiek”. Zwycięzcą zostało konsorcjum firm BringMore Advertising i Media Group.

Celem akcji instytutu jest promocja czytelnictwa wśród dzieci, ich rodziców, dziadków oraz nauczycieli i bibliotekarzy. Kampania ma promować czytanie dzieciom od narodzin do czasu pierwszych lat edukacji szkolnej. Na realizację kampanii przeznaczone zostanie ponad 2,6 mln zł.

W ramach współpracy konsorcjom odpowiadać będzie m.in. za działania PR – w tym konferencje prasowe, dystrybucję materiałów prasowych, monitoring mediów, produkcję gadżetów promocyjnych i event marketing – przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej, opracowanie planu mediów, produkcję materiałów audiowizualnych (spoty telewizyjne i radiowe, virale internetowe), zakup czasu antenowego (telewizje z grupy TOP4 i ogólnopolskie rozgłośnie radiowe), przygotowanie graficzne i zakup nośników OOH/DOOH oraz płatną promocję w internecie i mediach społecznościowych.

W postępowaniu Instytut Książki oceniał oferty na podstawie siedmiu kryteriów – m.in. ceny brutto, proponowanych parametrów kampanii w telewizji, internecie, reklamie zewnętrznej oraz kwalifikacji zespołu do realizacji zamówienia i zatrudnienia przez firmy osób z niepełnosprawnościami (tzw. kryterium społeczne).

W przetargu łącznie wzięło udział sześć firm: Aplan Media, konsorcjum Business and Culture i Value Media, konsorcjum ClickAd Interactive i Fabryki Komunikacji Społecznej, Konsorcjum Effective Media Solutions i Partner of Promotion, Generations oraz zwycięskie konsorcjum firm Media Group i Bringmore Advertising.

W przeszłości konsorcjum Media Group i BringMore Advertising realizowało już dla Instytutu Książki działania promujące czytelnictwo – w latach 2017 i 2018. Za zeszłoroczną edycję kampanii odpowiadała firma ClickAd Interactive.

Konsorcjum Media Group i BringMore Advertising zobowiązane jest wykonać zamówienie w terminie do 18 grudnia 2020 roku, z tym, że przeprowadzenie kampanii w telewizji (w zakresie emisji spotów), radiu (w zakresie emisji spotów), internecie i mediach outdoorowych powinno zostać zrealizowane do 30 listopada 2020 roku.

Kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek” finansowana jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj