piątek, 24 października, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościInternauci zaangażowani w kampanię „mObywatel to ma”

Internauci zaangażowani w kampanię „mObywatel to ma”

Ministerstwo Cyfryzacji wykorzysta materiały wideo internautów do kampanii promującej aplikację mObywatel. To rozstrzygnięcie ogłoszonego w marcu 2025 roku konkursu.

Zadaniem uczestników chcących wziąć udział w inicjatywie było nagranie krótkiej rolki, w której w kreatywny sposób mieli przedstawić, jak korzystają z mObywatela. Film mieli opublikować na Instagramie. Łącznie wpłynęło 78 zgłoszeń, spośród których wybrano i nagrodzono najlepsze prace. Ministerstwo Cyfryzacji opublikuje je na swoich kanałach w mediach społecznościowych oraz wyemituje w płatnej kampanii.

„Chcemy rozmawiać z obywatelami ich językiem, tam, gdzie spędzają czas – również w mediach społecznościowych. Konkurs pokazał, jak wiele ciekawych historii kryje się w codziennym korzystaniu z naszych usług. Dzięki autentycznym materiałom użytkowników możemy mówić o cyfryzacji w prosty, zrozumiały i inspirujący sposób” powiedział Krzysztof Gawkowski, wicepremier i minister cyfryzacji. 

Ministerstwo Cyfryzacji deklaruje, że to nie koniec działań angażujących społeczność. W planach są kolejne aktywacje kampanii promującej aplikację mObywatel, które jeszcze bardziej zbliżą komunikację do użytkowników.

„Od początku wiedzieliśmy, że kluczem do sukcesu jest autentyczność. Dlatego postawiliśmy na user generated content. Internauci najlepiej wiedzą, jak opowiedzieć o cyfrowych rozwiązaniach tak, by zaciekawić innych. Wyniki konkursu to dowód, że warto oddać głos użytkownikom mediów społecznościowych” – dodała Magdalena Szczucka, Account Group Manager w agencji GoldenSubmarine. 

Za organizację konkursu i koncepcję kampanii odpowiadała agencja GoldenSubmarine, a za jej emisję dom mediowy Carat Polska obsługujące Ministerstwo Cyfryzacji w parasolowej kampanii „mObywatel ma łatwiej”. (ko)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj