Zmiany w działach marketingu w BGŻ BNP Paribas i Avivie

dodano: 
17.07.2018
komentarzy: 
0

Od lipca 2018 roku Iwona Czech kieruje działem komunikacji i zarządzania marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który od 16 lipca obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego pionem komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Iwona Czech odpowiada za kampanie wizerunkowe marki Aviva, kampanie taktyczne wspierające wszystkie linie biznesowe Avivy, komunikację poprzez strony www i media społecznościowe. programy społeczne i działania PR. Z Avivą związana jest od 2015 roku. Od tego czasu pełniła funkcję Senior Brand Managera i odpowiadała m.in. za: prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie, koncept i realizację kampanii „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez dziewięć lat pracowała w agencji PZL jako Account Director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union.

Dariusz Maciołek jako dyrektor zarządzający pionem komunikacji BGŻ BNP Paribas zajmuje się budowaniem silnej marki banku, marketingowym wsparciem poszczególnych linii biznesowych, a także realizacją nowej strategii instytucji. Jest również odpowiedzialny za strategię marki, komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz komunikację wewnętrzną i PR. Zastąpił Piotra Machela, który rozstał się z firmą w maju 2018 roku.

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarach: strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych, które zdobył w sektorze finansowym, pracując dla takich firm jak PZU, Aviva Polska, Rabobank, Provident, oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna). (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin