Z początkiem lutego 2025 roku do Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights w zespole marketingu.
Izabela Kiwak odpowiada za optymalizację produktów i komunikacji, analizę oraz ocenę kondycji polskich tytułów należących do Grupy Bonnier, a także wzmacnianie strategii ich dalszego rozwoju.
Kiwak ma 15 lat doświadczenia w badaniach marketingowych i konsumenckich, które zdobywała zarówno w polskich, jak i międzynarodowych agencjach badawczych. Z branżą mediową jest związana od ośmiu lat. Przed dołączeniem do Bonnier Business Polska pracowała w Ringier Axel Springer, gdzie pełniła funkcję Head of Research & Insight.
Izabela Kiwak jest członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Regularnie występuje w roli prelegentki czy ekspertki na konferencjach poświęconych rynkowi badań oraz branży medialnej. Z wykształcenia jest andragogiem i doktorem nauk społecznych. (ao)