sobota, 15 marca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryIzabela Kiwak Deputy CMO for Research & Insights w Bonnier Business Polska

Izabela Kiwak Deputy CMO for Research & Insights w Bonnier Business Polska

Z początkiem lutego 2025 roku do Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights w zespole marketingu.

Izabela Kiwak odpowiada za optymalizację produktów i komunikacji, analizę oraz ocenę kondycji polskich tytułów należących do Grupy Bonnier, a także wzmacnianie strategii ich dalszego rozwoju.

Kiwak ma 15 lat doświadczenia w badaniach marketingowych i konsumenckich, które zdobywała zarówno w polskich, jak i międzynarodowych agencjach badawczych. Z branżą mediową jest związana od ośmiu lat. Przed dołączeniem do Bonnier Business Polska pracowała w Ringier Axel Springer, gdzie pełniła funkcję Head of Research & Insight.

Izabela Kiwak jest członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Regularnie występuje w roli prelegentki czy ekspertki na konferencjach poświęconych rynkowi badań oraz branży medialnej. Z wykształcenia jest andragogiem i doktorem nauk społecznych. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj