Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Do akcji #Hot16Challenge2 dołączają także marki. w maju 2020 roku polski internet opanowała akcja #hot16challenge2. zbiórkę funduszy na rzecz służby zdrowia zainicjował w portalu siepomaga.pl raper solar (karol poziemski, reprezentujący polski hip-hop). do 18 maja 2020 roku akcję wsparło ponad 75 tys. osób. czytaj więcej: znani polacy z sukcesem zbierają fundusze dla służby zdrowia w ramach akcji #hot16challenge. swoim 16-wersowym rapem akcję wsparło wielu raperów, muzyków oraz znanych polaków, takich jak rzecznik praw obywatelskich adam bodnar. za ich przykładem postanowiły podążyć także znane marki. jednym z pierwszych brandów, które zaangażowały się w #hot16challenge2, był x-kom – sieć sklepów oferujących sprzęt komputerowy i elektronikę. osobą rapującą został kamil gajdek, reprezentujący dział marketingu firmy. marka wsparła akcję bez wskazania przez innych i postanowiła zachęcić do pomagania innych – wśród tych, którym rzuciła wyzwanie, znaleźli się m.in. esl polska, netflix polska, techlandgames oraz komputer świat. na wyzwanie x-komu odpowiedzieli techland games oraz komputer świat. dzięki kolejnym wskazaniom w akcję zaangażowały się także następne marki związane z branżą technologiczną, takie jak auto świat, motorola polska, irobot polska czy sieć komórkowa plush – która poinformowała także o przekazaniu datku w wysokości 10 tys. zł i zdecydowała się wytypować do wyzwania znanego amerykańskiego rapera lil wayne’a. w akcję postanowiła zaangażować się także branża spożywcza. dzięki wskazaniu od rapera wujka samo zło swoją szesnastkę nagrał bard znany z reklam lecha premium. aby wesprzeć służbę zdrowia, bard wytypował kolejne postacie znane z reklam – m.in. małego głoda promującego markę danio. oba nagrania utrzymane zostały w konwencji znanej ze spotów telewizyjnych. zbiórkę funduszy wsparł też bank bnp paribas. „nigdy nie odmawiamy pomocy w słusznej sprawie, nawet jeśli wiąże się to z tym, że musimy odnaleźć się w zupełnie nowej roli” – komentuje marka w opisie swojego filmu. do czasu tej publikacji w ramach akcji na stronie siepomaga.pl zebrano ponad 2,6 mln zł. (ak).
W maju 2020 roku polski internet opanowała akcja #Hot16Challenge2. Zbiórkę funduszy na rzecz służby zdrowia zainicjował w portalu siepomaga.pl raper Solar (Karol Poziemski, reprezentujący Polski Hip-Hop). Do 18 maja 2020 roku akcję wsparło ponad 75 tys. osób.
Swoim 16-wersowym rapem akcję wsparło wielu raperów, muzyków oraz znanych Polaków, takich jak Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. Za ich przykładem postanowiły podążyć także znane marki.
Jednym z pierwszych brandów, które zaangażowały się w #Hot16Challenge2, był X-kom – sieć sklepów oferujących sprzęt komputerowy i elektronikę. Osobą rapującą został Kamil Gajdek, reprezentujący dział marketingu firmy. Marka wsparła akcję bez wskazania przez innych i postanowiła zachęcić do pomagania innych – wśród tych, którym rzuciła wyzwanie, znaleźli się m.in. ESL Polska, Netflix Polska, TechlandGames oraz Komputer Świat.
Na wyzwanie X-komu odpowiedzieli Techland Games oraz Komputer Świat. Dzięki kolejnym wskazaniom w akcję zaangażowały się także następne marki związane z branżą technologiczną, takie jak Auto Świat, Motorola Polska, iRobot Polska czy sieć komórkowa PLUSH – która poinformowała także o przekazaniu datku w wysokości 10 tys. zł i zdecydowała się wytypować do wyzwania znanego amerykańskiego rapera Lil Wayne’a.
W akcję postanowiła zaangażować się także branża spożywcza. Dzięki wskazaniu od rapera Wujka Samo Zło swoją szesnastkę nagrał bard znany z reklam Lecha Premium. Aby wesprzeć służbę zdrowia, bard wytypował kolejne postacie znane z reklam – m.in. Małego Głoda promującego markę Danio. Oba nagrania utrzymane zostały w konwencji znanej ze spotów telewizyjnych.
Zbiórkę funduszy wsparł też bank BNP Paribas. „Nigdy nie odmawiamy pomocy w słusznej sprawie, nawet jeśli wiąże się to z tym, że musimy odnaleźć się w zupełnie nowej roli” – komentuje marka w opisie swojego filmu.
Do czasu tej publikacji w ramach akcji na stronie siepomaga.pl zebrano ponad 2,6 mln zł. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Do akcji #Hot16Challenge2 dołączają także marki. w maju 2020 roku polski internet opanowała akcja #hot16challenge2. zbiórkę funduszy na rzecz służby zdrowia zainicjował w portalu siepomaga.pl raper solar (karol poziemski, reprezentujący polski hip-hop). do 18 maja 2020 roku akcję wsparło ponad 75 tys. osób. czytaj więcej: znani polacy z sukcesem zbierają fundusze dla służby zdrowia w ramach akcji #hot16challenge. swoim 16-wersowym rapem akcję wsparło wielu raperów, muzyków oraz znanych polaków, takich jak rzecznik praw obywatelskich adam bodnar. za ich przykładem postanowiły podążyć także znane marki. jednym z pierwszych brandów, które zaangażowały się w #hot16challenge2, był x-kom – sieć sklepów oferujących sprzęt komputerowy i elektronikę. osobą rapującą został kamil gajdek, reprezentujący dział marketingu firmy. marka wsparła akcję bez wskazania przez innych i postanowiła zachęcić do pomagania innych – wśród tych, którym rzuciła wyzwanie, znaleźli się m.in. esl polska, netflix polska, techlandgames oraz komputer świat. na wyzwanie x-komu odpowiedzieli techland games oraz komputer świat. dzięki kolejnym wskazaniom w akcję zaangażowały się także następne marki związane z branżą technologiczną, takie jak auto świat, motorola polska, irobot polska czy sieć komórkowa plush – która poinformowała także o przekazaniu datku w wysokości 10 tys. zł i zdecydowała się wytypować do wyzwania znanego amerykańskiego rapera lil wayne’a. w akcję postanowiła zaangażować się także branża spożywcza. dzięki wskazaniu od rapera wujka samo zło swoją szesnastkę nagrał bard znany z reklam lecha premium. aby wesprzeć służbę zdrowia, bard wytypował kolejne postacie znane z reklam – m.in. małego głoda promującego markę danio. oba nagrania utrzymane zostały w konwencji znanej ze spotów telewizyjnych. zbiórkę funduszy wsparł też bank bnp paribas. „nigdy nie odmawiamy pomocy w słusznej sprawie, nawet jeśli wiąże się to z tym, że musimy odnaleźć się w zupełnie nowej roli” – komentuje marka w opisie swojego filmu. do czasu tej publikacji w ramach akcji na stronie siepomaga.pl zebrano ponad 2,6 mln zł. (ak).