Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jak się zorganizować, żeby mniej pracować? kilka nudnych zadań, które chcemy i powinniśmy zautomatyzować, przedstawia prdaily.com. jak czytamy, roboty nie mogłyby pracować jako pr-owcy, gdyż branża ta jest napędzana przez człowieka. jednak możemy uczyć się od nich automatyzacji powtarzających się działań, dzięki której znajdowalibyśmy czas na myślenie kreatywne i zastanawianie się nad strategią. tracking. jeśli wysyłasz sporo maili i pracujesz w szybkim tempie, ręczne śledzenie wysyłek jest trudne. skąd masz więc wiedzieć, czy osoba, która nie odpowiedziała na twój e-mail, przeczytała wiadomość czy ją zignorowała? dodatek gmaila – yesware pozwoli ci sprawdzić liczbę kliknięć, odpowiedzi oraz to, ile razy twoja wiadomość została otwarta. planowanie postów w mediach społecznościowych. jeśli nadal ręcznie publikujesz posty, skończ z tym – czytamy. jest wiele niedrogich i darmowych narzędzi, które pomogą ci zarządzać kanałami w social mediach w jednym miejscu, planować posty na cały dzień – dzięki czemu nie będziesz musiał bez przerwy siedzieć przy komputerze. jeśli zarządzasz wieloma kanałami klientów, buffer to doskonały wybór – informuje źródło. tworzenie list kontaktów. jesteś zmęczony szukaniem kontaktów w internecie i wprowadzaniem danych do excela? jeśli tak, wypróbuj buzzstream. dzięki niemu zobaczysz każdy adres mailowy i każde konto w portalach społęcznościowych, powiązane np. z osobą, która cię interesuje. ponadto, możesz wysyłać wiadomości bezpośrednio z platformy. przygotowywanie i wysyłanie multimedialnej informacji prasowej. jak czytamy, nie jest to łatwe. rozwiązaniem może być prezly. łączy on bowiem zasady wysyłki maila z tymi funkcjonującymi w internetowym newsroomie. w jaki sposób? stwórz informację prasową, a prezly automatycznie wygeneruje jej wersję mailową. obie wersje są zaprojektowane tak, by dobrze wyświetlały się na ekranach komputerów, tabletach i urządzeniach mobilnych. co więcej, możesz śledzić wskaźnik odpowiedzi. tworzenie odpowiedniego maila. czy szukasz osób na facebooku, twitterze, linkedinie lub za pośrednictwem google, żeby zobaczyć kim one są i wreszcie dostosować do nich swoje maile? pomyśl o rapportive. jak czytamy, jest to prosty dodatek gmaila, który automatycznie pokazuje dane osób, z którymi mailujesz. ta wiedza pomoże ci przygotować odpowiednie wiadomości oparte na informacjach: gdzie mieszka twój odbiorca, o czym tweetuje. dowiesz się również o jego innych ostatnich aktywnościach w internecie. wzbogacanie listy kontaktów dodatkowymi danymi. w zdobyciu szczegółowych informacji o danej osobie pomoże ci fullcontact. dzięki niemu będziesz w posiadaniu nie tylko adresów mailowych, ale również profili społecznościowych powiązanych z konkretną osobą. ponadto, możesz synchronizować kontakty z książką adresową, usuwać duplikaty oraz poprawiać błędy formatowania w swojej bazie danych. pozostawanie w kontakcie. na stronie czytamy, że to dobry pr-owy ruch, nawet jeśli nie masz w zanadrzu wielkiego newsa, którym chciałbyś się podzielić. wysyłanie okolicznościowego linku czy artykułu pomaga budować relacje z dziennikarzami. contactually to narzędzie, które automatycznie wysyła ci przypomnienie – żebyś skontaktował się z ludźmi z twojej listy kontaktów, co wcześniej się nie udało. budowanie tablic dla klientów. jak wiele godzin spędzasz na pobieraniu informacji, raportów z różnych źródeł, ręcznym wprowadzaniu ich do excela i wysyłaniu ich, jeden po drugim, do klientów? jest lepszy sposób na informowanie klientów na bieżąco i nazywa się netvibes – informuje prdaily.com. dzięki niemu możesz zaproponować klientom własną tablicę, która automatycznie pobiera wyniki w czasie rzeczywistym ze wszystkich kampanii społecznych, które prowadzisz. (ak).
Kilka nudnych zadań, które chcemy i powinniśmy zautomatyzować, przedstawia prdaily.com.
Jak czytamy, roboty nie mogłyby pracować jako PR-owcy, gdyż branża ta jest napędzana przez człowieka. Jednak możemy uczyć się od nich automatyzacji powtarzających się działań, dzięki której znajdowalibyśmy czas na myślenie kreatywne i zastanawianie się nad strategią.
Tracking
Jeśli wysyłasz sporo maili i pracujesz w szybkim tempie, ręczne śledzenie wysyłek jest trudne. Skąd masz więc wiedzieć, czy osoba, która nie odpowiedziała na Twój e-mail, przeczytała wiadomość czy ją zignorowała? Dodatek Gmaila – Yesware pozwoli Ci sprawdzić liczbę kliknięć, odpowiedzi oraz to, ile razy Twoja wiadomość została otwarta.
Planowanie postów w mediach społecznościowych
Jeśli nadal ręcznie publikujesz posty, skończ z tym – czytamy. Jest wiele niedrogich i darmowych narzędzi, które pomogą Ci zarządzać kanałami w social mediach w jednym miejscu, planować posty na cały dzień – dzięki czemu nie będziesz musiał bez przerwy siedzieć przy komputerze. Jeśli zarządzasz wieloma kanałami klientów, Buffer to doskonały wybór – informuje źródło.
Tworzenie list kontaktów
Jesteś zmęczony szukaniem kontaktów w internecie i wprowadzaniem danych do Excela? Jeśli tak, wypróbuj BuzzStream. Dzięki niemu zobaczysz każdy adres mailowy i każde konto w portalach społęcznościowych, powiązane np. z osobą, która Cię interesuje. Ponadto, możesz wysyłać wiadomości bezpośrednio z platformy.
Przygotowywanie i wysyłanie multimedialnej informacji prasowej
Jak czytamy, nie jest to łatwe. Rozwiązaniem może być Prezly. Łączy on bowiem zasady wysyłki maila z tymi funkcjonującymi w internetowym newsroomie. W jaki sposób? Stwórz informację prasową, a Prezly automatycznie wygeneruje jej wersję mailową. Obie wersje są zaprojektowane tak, by dobrze wyświetlały się na ekranach komputerów, tabletach i urządzeniach mobilnych. Co więcej, możesz śledzić wskaźnik odpowiedzi.
Tworzenie odpowiedniego maila
Czy szukasz osób na Facebooku, Twitterze, Linkedinie lub za pośrednictwem Google, żeby zobaczyć kim one są i wreszcie dostosować do nich swoje maile? Pomyśl o Rapportive. Jak czytamy, jest to prosty dodatek Gmaila, który automatycznie pokazuje dane osób, z którymi mailujesz. Ta wiedza pomoże Ci przygotować odpowiednie wiadomości oparte na informacjach: gdzie mieszka Twój odbiorca, o czym tweetuje. Dowiesz się również o jego innych ostatnich aktywnościach w internecie.
Wzbogacanie listy kontaktów dodatkowymi danymi
W zdobyciu szczegółowych informacji o danej osobie pomoże Ci FullContact. Dzięki niemu będziesz w posiadaniu nie tylko adresów mailowych, ale również profili społecznościowych powiązanych z konkretną osobą. Ponadto, możesz synchronizować kontakty z książką adresową, usuwać duplikaty oraz poprawiać błędy formatowania w swojej bazie danych.
Pozostawanie w kontakcie
Na stronie czytamy, że to dobry PR-owy ruch, nawet jeśli nie masz w zanadrzu wielkiego newsa, którym chciałbyś się podzielić. Wysyłanie okolicznościowego linku czy artykułu pomaga budować relacje z dziennikarzami. Contactually to narzędzie, które automatycznie wysyła Ci przypomnienie – żebyś skontaktował się z ludźmi z Twojej listy kontaktów, co wcześniej się nie udało.
Budowanie tablic dla klientów
Jak wiele godzin spędzasz na pobieraniu informacji, raportów z różnych źródeł, ręcznym wprowadzaniu ich do Excela i wysyłaniu ich, jeden po drugim, do klientów? Jest lepszy sposób na informowanie klientów na bieżąco i nazywa się Netvibes – informuje prdaily.com. Dzięki niemu możesz zaproponować klientom własną tablicę, która automatycznie pobiera wyniki w czasie rzeczywistym ze wszystkich kampanii społecznych, które prowadzisz.
(ak)