Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Konkurs dla czytelników PRoto.pl! do wygrania pięć testów d3 (disc/teams/values) wraz z raportem i analizą konsultanta od firmy effectiveness. model typologii disc opisuje 4 dominujące style zachowań ludzkich. nazwa disc jest akronimem tych 4 stylów, które składają się na system disc. przeczytaj artykuł – strategia komunikacji wewnętrznej – nie tylko „co”, ale przede wszystkich do „kogo” i odpowiedz na pytanie:. osobowość każdego człowieka składa się z połączenia tych 4 stylów. o jakie style chodzi? a) styl d (doświadczony), styl i (introwertywny), styl s (stały) i styl c (sumienny). b) styl d (dominujący), styl i (impulsywny), styl s (sumienny)) i styl c (kompetentny). c) styl d (dominujący), styl i (wpływowy), styl s (stały) i styl c (sumienny). test kompetencji d3 (disc/teams/values) to trójwymiarowe, potężne i kompleksowe narzędzie badawcze, łączące w sobie aż trzy analizy:. test kompetencji disc badający m.in. styl komunikacji, poziom decyzyjności, poziom analitycznego myślenia, samodzielność, reakcję na zmianę, odporność na stres, wartości wnoszone do grupy. test kompetencji teams diagnozujący style myślenia o pracy w zespole. test kompetencji values badający wartości m.in. lojalność, niezależność, równość, uczciwość. effectiveness jest autoryzowanym przedstawicielem peoplekeys®, światowego lidera w strategicznym wykorzystaniu testów kompetencji disc/teams/values, skutecznych narzędzi online, sprawdzonych w sytuacjach, kiedy chcesz dokonać analizy behawioralnej grupy docelowej dla stworzenia efektywnej strategii komunikacji. effectiveness dostarcza rozwiązania dla firm, organizacji działających na polskim rynku, jak i rynkach międzynarodowych, dysponując narzędziami w ok. 20 językach. effectiveness definiuje potrzeby, opracowuje rozwiązania, implementuje je do modelu organizacji oraz przeprowadza ewaluację efektów. regulamin:. 1. nagrodą w konkursie jest pięć testów d3 (disc/teams/values) wraz z raportem i analizą konsultanta od firmy effectiveness. 2. jedna osoba może zgłosić jedną odpowiedź. 3. nagrodzonych zostanie pierwszych pięć osób, które wyślą poprawną odpowiedź na pytanie zawarte w tekście na skrzynkę pocztową: redakcja@proto.pl wraz z dopiskiem „konkurs” w tytule. 4. ze zwycięzcami konkursu skontaktujemy się drogą mailową, a jego wyniki zostaną ogłoszone w portalu proto.pl 25 stycznia. 5. organizatorem konkursu jest redakcja proto.pl i effectiveness.
Do wygrania pięć testów D3 (DISC/TEAMS/VALUES) wraz z raportem i analizą konsultanta od firmy EFFECTIVENESS. Model typologii DISC opisuje 4 dominujące style zachowań ludzkich. Nazwa DISC jest akronimem tych 4 stylów, które składają się na system DISC. Przeczytaj artykuł – Strategia komunikacji wewnętrznej – nie tylko „Co”, ale przede wszystkich do „Kogo” i odpowiedz na pytanie:
Osobowość każdego człowieka składa się z połączenia tych 4 stylów. O jakie style chodzi?
a) styl D (Doświadczony), styl I (Introwertywny), styl S (Stały) i styl C (Sumienny)
b) styl D (Dominujący), styl I (Impulsywny), styl S (Sumienny)) i styl C (Kompetentny)
c) styl D (Dominujący), styl I (Wpływowy), styl S (Stały) i styl C (Sumienny)
Test kompetencji D3 (DISC/TEAMS/VALUES) to trójwymiarowe, potężne i kompleksowe narzędzie badawcze, łączące w sobie aż trzy analizy:
Test kompetencji DISC badający m.in. styl komunikacji, poziom decyzyjności, poziom analitycznego myślenia, samodzielność, reakcję na zmianę, odporność na stres, wartości wnoszone do grupy.
Test kompetencji TEAMS diagnozujący style myślenia o pracy w zespole.
Test kompetencji VALUES badający wartości m.in. lojalność, niezależność, równość, uczciwość.
EFFECTIVENESS jest autoryzowanym przedstawicielem PeopleKeys®, światowego lidera w strategicznym wykorzystaniu testów kompetencji DISC/TEAMS/VALUES, skutecznych narzędzi online, sprawdzonych w sytuacjach, kiedy chcesz dokonać analizy behawioralnej grupy docelowej dla stworzenia efektywnej strategii komunikacji. EFFECTIVENESS dostarcza rozwiązania dla firm, organizacji działających na polskim rynku, jak i rynkach międzynarodowych, dysponując narzędziami w ok. 20 językach. EFFECTIVENESS definiuje potrzeby, opracowuje rozwiązania, implementuje je do modelu organizacji oraz przeprowadza ewaluację efektów.
REGULAMIN:
1. Nagrodą w konkursie jest pięć testów D3 (DISC/TEAMS/VALUES) wraz z raportem i analizą konsultanta od firmy EFFECTIVENESS.
2. Jedna osoba może zgłosić jedną odpowiedź.
3. Nagrodzonych zostanie pierwszych pięć osób, które wyślą poprawną odpowiedź na pytanie zawarte w tekście na skrzynkę pocztową: redakcja@proto.pl wraz z dopiskiem „konkurs” w tytule.
4. Ze zwycięzcami konkursu skontaktujemy się drogą mailową, a jego wyniki zostaną ogłoszone w portalu PRoto.pl 25 stycznia.
5. Organizatorem konkursu jest redakcja PRoto.pl i EFFECTIVENESS.