Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR? Webinar IMM już 18 czerwca! „jak stworzyć skuteczną kampanię digital pr?” – odpowiedzi na to pytanie udzielą goście webinaru organizowanego przez instytut monitorowania mediów : wojtek mazur, ceo & founder elephate, i agata piechota, content marketing specialist w tej agencji. wydarzenie odbędzie się 18 czerwca 2024 roku. realizacja kampanii digital pr to jeden ze sposobów na wsparcie działań seo czy zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci. podczas webinaru uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez wszystkie etapy procesu tworzenia kampanii – od znalezienia koncepcji kreatywnej, przez przygotowanie materiałów, aż po promocję i śledzenie efektów za pomocą narzędzi do monitoringu mediów. na przykładzie case studies prelegenci podpowiedzą, jakie strategie się sprawdzają i jakich błędów należy unikać. podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:. • wyznaczaniu celów kampanii digital pr,• doborze strategii, narzędzi i kanałów komunikacji,• tworzeniu atrakcyjnego contentu,• dystrybucji materiałów prasowych,• mierzeniu i raportowaniu wyników. na koniec spotkania zaplanowano sekcję pytań i odpowiedzi. spotkanie poprowadzi robert sadowski, digital marketing manager w imm. webinar „jak stworzyć skuteczną kampanię digital pr?” odbędzie się we wtorek, 18 czerwca 2024 toku, o godzinie 12:00. wydarzenie jest bezpłatne, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. liczba miejsc jest ograniczona.
„Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?” – odpowiedzi na to pytanie udzielą goście webinaru organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów: Wojtek Mazur, CEO & Founder Elephate, i Agata Piechota, Content Marketing Specialist w tej agencji. Wydarzenie odbędzie się 18 czerwca 2024 roku.
Realizacja kampanii digital PR to jeden ze sposobów na wsparcie działań SEO czy zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci. Podczas webinaru uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez wszystkie etapy procesu tworzenia kampanii – od znalezienia koncepcji kreatywnej, przez przygotowanie materiałów, aż po promocję i śledzenie efektów za pomocą narzędzi do monitoringu mediów. Na przykładzie case studies prelegenci podpowiedzą, jakie strategie się sprawdzają i jakich błędów należy unikać.
Podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:
• wyznaczaniu celów kampanii digital PR,
• doborze strategii, narzędzi i kanałów komunikacji,
• tworzeniu atrakcyjnego contentu,
• dystrybucji materiałów prasowych,
• mierzeniu i raportowaniu wyników.
Na koniec spotkania zaplanowano sekcję pytań i odpowiedzi.
Spotkanie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.
Webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?” odbędzie się we wtorek, 18 czerwca 2024 toku, o godzinie 12:00.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.