Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego nową kampanią zachęca do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących przyszłości Puszczy Białowieskiej. Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja White Bits.
Na potrzeby projektu „Puszcza Białowieska. Jedyna taka premiera. Bez sequela” powstała seria plakatów stylizowanych na afisze filmowe. Prace nawiązują do kinowych hitów takich jak np. „E.T.”, „Niekończąca się opowieść” czy „Dzikość serca”. Grafiki będą publikowane na kanałach Województwa Podlaskiego w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) do 18 sierpnia, kiedy kończą się konsultacje.







„Chcieliśmy w prosty, zrozumiały i emocjonalny sposób pokazać, że Puszcza jest dziedzictwem nas wszystkich – tak jak kultowe dzieła kultury. Trudno sobie wyobrazić świat bez nich. Razem mamy moc, by Puszcza pozostała w »repertuarze świata« – bo jeśli ją stracimy, drugiej szansy nie będzie” – podkreśliła Katarzyna Stempniak z agencji White Bits, liderka projektu.
Konsultacje społeczne w sprawie Planu Zarządzania Obiektem Światowego Dziedzictwa Białowieża Forest trwają do 18 sierpnia 2025 roku. Szczegóły na stronie Instytutu Ochrony Środowiska. (ko)


