Joanna Klimek z TVP do PGNiG

dodano: 
07.12.2016
komentarzy: 
1

Od początku grudnia 2016 roku funkcję dyrektora Departamentu Public Relations w PGNiG pełni Joanna Klimek.

Nikogo na tym stanowisku nie zastąpiła. Wskutek wewnętrznych zmian organizacyjnych Departament Public Relations został oddzielony od Departamentu Marketingu. Wcześniej funkcjonował jeden Departament Komunikacji.

Do obowiązków Klimek należy teraz nadzór nad wykonywaniem zadań Departamentu - m.in. koordynacja działań PR, przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz współpraca z zewnętrznymi agencjami PR.

Poprzednio, od 15 lutego 2016 roku, Klimek była dyrektorem Biura Koordynacji Programowej TVP. W ramach pełnienia tej funkcji przygotowała i wprowadziła strategię programową i wizerunkową TVP, połączyła biuro koordynacji programowej z działem marketingu, a także pracowała nad jesienną ramówką. Przedtem, od 10 lutego zajmowała stanowisko zastępcy dyrektora Biura Koordynacji Programowej. Co więcej, od 25 maja 2016 roku do 30 listopada 2016 roku Klimek dodatkowo pełniła obowiązki dyrektora Biura Marketingu.

Wcześniej, przez kilkanaście lat pracowała w Polsacie. Była wydawcą programów publicystycznych w Polsat News, m.in. „Gościa Wydarzeń”, „Daję słowo” i „Państwo to my”. Przez cztery lata była prowadzącą i wydawcą w redakcji „Interwencji”. Jako dziennikarka ma za sobą również współpracę z TVP i rozgłośniami radiowymi.

Na stanowisko dyrektora Biura Koordynacji Programowej w Telewizji Polskiej został mianowany Piotr Gursztyn, który do tej pory był Dyrektorem TVP Historia.

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin