Jeszcze przed Bożym Narodzeniem, piszą publicyści Dziennika, Jarosław Kaczyński poddać ma się intensywnemu medialnemu szkoleniu. Autorzy ujawniają, kto stoi za szkoleniem jednocześnie zastanawiając się, czy zabieg się powiedzie, bo prezes PiS-u „ciężko przyjmuje krytykę”.
Cała partia szkoli się z wystąpień medialnych w firmie dr. Marka Kochana, specjalisty ds. marketingu politycznego, informują dziennikarze. Autorzy piszą również, że dotychczas ze wspomnianych zajęć skorzystało już 80 polityków PiS-u najczęściej występujących publicznie. Teraz do grona kursantów dołączyć ma prezes Jarosław Kaczyński, dla którego przygotowano zajęcia indywidualne.
Kursanci uczą się w trakcie szkolenia jak rozmawiać z dziennikarzami, jak się wysławiać oraz w jaki sposób pisać krótkie notki prasowe. Z tekstu można dowiedzieć się też, dlaczego działacze PiS-u szkolenie nazywają „brutalnym”.
Tekst komentuje Marcin Woźniak, specjalista ds. politycznego wizerunku, który mówi m.in. na temat wizerunkowych błędów PiS-u. (ał)