Do grona ambasadorów Garniera dołączyli influencerka Julia Żugaj oraz tancerz i performer Wojciech Kucina. Jednocześnie zostali oni twarzami nowej kampanii marki „Good hair day”, która promuje świadomą pielęgnację włosów jako codzienny rytuał, a nie wyjątkowy zbieg okoliczności.
Jak podkreśla Garnier, Julia Żugaj i Wojciech Kucina to duet, który idealnie oddaje energię młodszego pokolenia i tempo współczesnego życia. W ramach akcji dzielą się oni swoimi sposobami na utrzymanie zdrowych i mocnych włosów – niezależnie od wyzwań, jakie stawia przed nimi codzienność. Wartościami, które wspierają przekaz kampanii marki, są autentyczność, konsekwencja i zaangażowanie w codzienne rytuały pielęgnacyjne.


„Zależało nam na pokazaniu, że pielęgnacja włosów może być naturalną częścią codzienności – bez presji, za to z autentyczną przyjemnością i skutecznością. Julia i Wojciech to głosy młodego pokolenia, które inspirują do działania, a jednocześnie pokazują, że troska o siebie to nie trend, tylko realna potrzeba” – komentuje Magdalena Rzepnicka, dyrektorka marketingu Garnier.
Julia Żugaj to artystka młodego pokolenia, której aktywność sceniczna często wymaga kreatywnych i intensywnych stylizacji włosów. Influencerka promuje produkty Garnier Fructis Goodbye Damage, które zostały stworzone z myślą o regeneracji i odbudowanie włosów osłabionych codziennymi zabiegami. Wojciech Kucina, aktywny zawodowo tancerz i trener, stawia natomiast na linię Garnier Fructis Grow Strong, która odpowiada na potrzeby osłabionych i łamliwych włosów.
W ramach współpracy z marką ambasadorzy będą publikować związane z kampanią materiały na swoich profilach w mediach społecznościowych.
Kampania rozpoczęła się w czerwcu 2025 roku. Druga odsłona akcji jest planowana na wrzesień i październik 2025 roku. (ao)