Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Kampania społeczna SMOG [ERROR]. kampania społeczna smog [error] przygotowana przez agencję dziadek do orzechów ma na celu zwrócenie uwagi mieszkańców krakowa na problem, z którym od lat zmaga się miasto. „walczymy tym, co potrafimy najlepiej – reklamą. nie chcieliśmy jednak robić kolejnej kampanii, która mówi o tym, aby nie palić w domowym piecu śmieciami. to szokujące, ale z rozmów z mieszkańcami miasta dowiedzieliśmy się, że wielu z nich wciąż bagatelizuje problem. tak naprawdę nie wierzą w to, że smog w ogóle istnieje” – mówi albert stęclik, planner w agencji dziadek do orzechów. „w ramach kampanii smog został przedstawiony jako komputerowy system operacyjny, który nie działa poprawnie, ulega poważnym awariom i tylko kwestią czasu jest, kiedy ostatecznie się zawiesi. kreacja kampanii opiera się na komunikatach, które pamiętamy z systemów bios, windows 97 czy windows 98. są to sygnały, które każdy z nas kojarzy z zagrożeniem i wobec których nie powinien pozostać obojętny. w ten sposób chcemy zwrócić uwagę na krakowski error w offlinie, zanim system kraków całkowicie ulegnie awarii” – dodaje bogusław nizierski, graphic designer. antysmogowe citylighty i cityscrolle pojawiły się w okolicach znanych krakowskich budynków, które znikają w obłokach palonych śmieci i spalinach pojazdów – czytamy w przesłanym materiale prasowym. można je zobaczyć między innymi w okolicach jubilata, ronda matecznego, hotelu chopin i muzeum narodowego. w ramach akcji rozwieszono również plakaty, które mają przypominać mieszkańcom o smogu, który wpływa na ich zdrowie. w przygotowaniach do kampanii wziął udział dr tomasz wełna z akademii sztuk pięknych w krakowie, który na początku roku opublikował film „cały ten smog”. w ramach akcji agencja dziadek do orzechów zmieniła także kolory swojej strony internetowej i do końca grudnia będzie ona wyświetlana w odcieniach szarości, „tak jak krakowska rzeczywistość za oknem”. (pp).
Kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów ma na celu zwrócenie uwagi mieszkańców Krakowa na problem, z którym od lat zmaga się miasto.
„Walczymy tym, co potrafimy najlepiej – reklamą. Nie chcieliśmy jednak robić kolejnej kampanii, która mówi o tym, aby nie palić w domowym piecu śmieciami. To szokujące, ale z rozmów z mieszkańcami miasta dowiedzieliśmy się, że wielu z nich wciąż bagatelizuje problem. Tak naprawdę nie wierzą w to, że smog w ogóle istnieje” – mówi Albert Stęclik, Planner w agencji Dziadek do orzechów.
„W ramach kampanii smog został przedstawiony jako komputerowy system operacyjny, który nie działa poprawnie, ulega poważnym awariom i tylko kwestią czasu jest, kiedy ostatecznie się zawiesi. Kreacja kampanii opiera się na komunikatach, które pamiętamy z systemów BIOS, Windows 97 czy Windows 98. Są to sygnały, które każdy z nas kojarzy z zagrożeniem i wobec których nie powinien pozostać obojętny. W ten sposób chcemy zwrócić uwagę na krakowski error w offlinie, zanim system Kraków całkowicie ulegnie awarii” – dodaje Bogusław Nizierski, Graphic Designer.
Antysmogowe citylighty i cityscrolle pojawiły się w okolicach znanych krakowskich budynków, które znikają w obłokach palonych śmieci i spalinach pojazdów – czytamy w przesłanym materiale prasowym. Można je zobaczyć między innymi w okolicach Jubilata, Ronda Matecznego, Hotelu Chopin i Muzeum Narodowego. W ramach akcji rozwieszono również plakaty, które mają przypominać mieszkańcom o smogu, który wpływa na ich zdrowie.
W przygotowaniach do kampanii wziął udział dr Tomasz Wełna z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, który na początku roku opublikował film „Cały ten smog”.
W ramach akcji agencja Dziadek do orzechów zmieniła także kolory swojej strony internetowej i do końca grudnia będzie ona wyświetlana w odcieniach szarości, „tak jak krakowska rzeczywistość za oknem”. (pp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Kampania społeczna SMOG [ERROR]. kampania społeczna smog [error] przygotowana przez agencję dziadek do orzechów ma na celu zwrócenie uwagi mieszkańców krakowa na problem, z którym od lat zmaga się miasto. „walczymy tym, co potrafimy najlepiej – reklamą. nie chcieliśmy jednak robić kolejnej kampanii, która mówi o tym, aby nie palić w domowym piecu śmieciami. to szokujące, ale z rozmów z mieszkańcami miasta dowiedzieliśmy się, że wielu z nich wciąż bagatelizuje problem. tak naprawdę nie wierzą w to, że smog w ogóle istnieje” – mówi albert stęclik, planner w agencji dziadek do orzechów. „w ramach kampanii smog został przedstawiony jako komputerowy system operacyjny, który nie działa poprawnie, ulega poważnym awariom i tylko kwestią czasu jest, kiedy ostatecznie się zawiesi. kreacja kampanii opiera się na komunikatach, które pamiętamy z systemów bios, windows 97 czy windows 98. są to sygnały, które każdy z nas kojarzy z zagrożeniem i wobec których nie powinien pozostać obojętny. w ten sposób chcemy zwrócić uwagę na krakowski error w offlinie, zanim system kraków całkowicie ulegnie awarii” – dodaje bogusław nizierski, graphic designer. antysmogowe citylighty i cityscrolle pojawiły się w okolicach znanych krakowskich budynków, które znikają w obłokach palonych śmieci i spalinach pojazdów – czytamy w przesłanym materiale prasowym. można je zobaczyć między innymi w okolicach jubilata, ronda matecznego, hotelu chopin i muzeum narodowego. w ramach akcji rozwieszono również plakaty, które mają przypominać mieszkańcom o smogu, który wpływa na ich zdrowie. w przygotowaniach do kampanii wziął udział dr tomasz wełna z akademii sztuk pięknych w krakowie, który na początku roku opublikował film „cały ten smog”. w ramach akcji agencja dziadek do orzechów zmieniła także kolory swojej strony internetowej i do końca grudnia będzie ona wyświetlana w odcieniach szarości, „tak jak krakowska rzeczywistość za oknem”. (pp).