niedziela, 16 marca, 2025
Strona głównaAktualnościKampania wizerunkowa Wiadomości

Kampania wizerunkowa Wiadomości

Biuro Marketingu i Promocji TVP przygotowało kampanię wizerunkową „Wiadomości”, najważniejszego programu informacyjnego TVP. Działania są skierowane do osób powyżej 16 roku życia i będą informować o zmianach, jakie następują w „Wiadomościach”. Twórcy kampanii chcą także wykreować wizerunek tego programu informacyjnego jako nowoczesnego, neutralnego i rzetelnego, przekazującego zawsze najpełniejsze wiadomości. 1 listopada w centrum Warszawy pojawiła się „Nowa Odsłona Wiadomości” – reklama wieloformatowa na hotelu Metropol. Podobne nośniki pojawią się również w Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku i Wrocławiu. Równolegle prowadzona jest kampania prasowa, m.in. w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Polityce, Newsweeku, Przekroju i Vivie. Kampania zakończy się w grudniu br. Jest to pierwsza tak znacząca pod względem zasięgu i czasu trwania kampania dotycząca pojedynczego programu TVP. BMiP zapowiada szersze działania marketingowe, którymi już wkrótce zostaną objęte kolejne programy TVP.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj