piątek, 19 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKampanie społeczne w praktyce – I edycja warsztatów

Kampanie społeczne w praktyce – I edycja warsztatów

Organizatorzy Konkursu Kampania Społeczna Roku – Fundacja Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl wraz z partnerem strategicznym konkursu, Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem, rozpoczynają cykl bezpłatnych szkoleń z zakresu planowania i realizacji kampanii społecznych.

Seria warsztatów i wykładów pod nazwą Planowanie i Realizacja Kampanii Społecznych (PiRKS) rozpocznie się w Warszawie już dziś. Pierwsza edycja PiRKS przeznaczona jest dla organizacji z województwa pomorskiego. Jest to jedno z trzech województw, gdzie PGNiG od lat wspiera społeczności lokalne. Rekrutacja na szkolenie została już zakończona.

„Do tematu realizacji kampanii społecznych podchodzimy kompleksowo, w związku z tym szkolenia są następnym, po konkursie, elementem naszej misji, czyli podnoszenia standardów, a co za tym idzie profesjonalizmu i skuteczności realizowanych w Polsce kampanii społecznych. Zdecydowaliśmy się zacząć nasz cykl od kampanii lokalnych, ponieważ realizujące je organizacje mają wielki potencjał, a zazwyczaj brak im środków na skorzystanie z pomocy profesjonalistów” – mówi Paweł Prochenko prezes FKS, specjalista ds. marketingu społecznego i jeden z prelegentów szkolenia.

Kampanie społeczne zdążyły się już na stałe wpisać w zadania, jakie stawiają przed sobą różnorodne organizacje. Ilość tematów, którymi warto się zająć wydaje się nieograniczona. Jednak nie zawsze sami twórcy dysponują wiedzą, jak profesjonalnie zabrać się do pracy, tak by niczego nie przeoczyć w tworzeniu strategii i planowaniu działań, a sam projekt był efektywny. Dlatego szkolenia PiRKS mają pomóc wszystkim zainteresowanym w uporządkowaniu wiedzy i dostarczeniu niezbędnych umiejętności z zakresu wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w realizacji kampanii społecznych.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w planowaniu i realizacji skutecznych lokalnych kampanii społecznych. Osoby uczestniczące w wykładach i ćwiczeniach zdobędą solidne podstawy, które pozwolą im w przyszłości tworzyć strategie kampanii zmieniających postawy społeczne. Uczestnictwo w tym wydarzeniu jest bezpłatne, a organizatorzy zapewniają słuchaczom nocleg wraz z wyżywieniem.

Pierwszych 20 organizacji zostanie przeszkolonych 18 i 19 lipca w Warszawie. Więcej informacji o aktualnym i przyszłych szkoleniach można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest partnerem wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj