W listopadzie 2025 roku TikTok ogłosił uruchomienie funkcji „bulletin board”, która ma ułatwić twórcom komunikowanie się ze swoimi obserwatorami oraz bezpośrednie udostępnianie im treści. Serwis podkreśla, że jest to kanał nadawczy typu one-to-many, umożliwiający szybkie i proste dzielenie się aktualnościami, ogłoszeniami czy ekskluzywnymi materiałami, a także budowanie aktywnych społeczności w aplikacji.
Nowe rozwiązanie przypomina działające na Instagramie od 2023 roku kanały nadawcze. Wiadomości w „bulletin board” – podobnie jak w serwisie należącym do Mety – mogą publikować wyłącznie twórcy. Obserwatorzy otrzymują natomiast powiadomienia o nowych treściach, na które mogą reagować za pomocą emoji.
Czytaj więcej: Instagram wprowadza kanały w czatach
Jak informuje TikTok, aby rozpocząć korzystanie z funkcji, twórca musi przejść do swojej skrzynki odbiorczej i wybrać opcję utworzenia tablicy. Może także zdecydować, czy tablica będzie widoczna na jego profilu, korzystając z opcji „Pokaż na profilu”. Po kliknięciu „Utwórz” kanał staje się aktywny, a twórca może nadać mu własną nazwę.

Źródło: newsroom.tiktok.com
Obserwatorzy mogą dołączyć do „bulletin board”, przechodząc na profil twórcy i klikając nazwę tablicy znajdującą się pod jego biogramem.

Źródło: newsroom.tiktok.com
TikTok zaznacza, że nowa funkcja jest dostępna globalnie dla twórców, którzy ukończyli 18 lat i mają co najmniej 50 tys. obserwujących. (ao)
Źródło: newsroom.tiktok.com, Introducing bulletin board: a new way for TikTok creators to communicate with their fans and build community, 13.11.2025/ Zdjęcie główne: newsroom.tiktok.com


