poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKandydat i firma w sieci - czy w pełni wykorzystujemy potencjał Internetu...

Kandydat i firma w sieci – czy w pełni wykorzystujemy potencjał Internetu w budowaniu wizerunku pracodawcy?

Talent Finder (aplikacja internetowa do zarządzania rekrutacjami, dostarczana przez firmę HRK) i GazetaPraca.pl zapraszają do udziału w badaniu na temat wykorzystywania mediów społecznościowych  jako narzędzia budowania wizerunku. PRoto.pl jest patronem medialnym badania.

Celem badania jest uzyskanie odpowiedzi na pytania związane ze świadomym i regularnym kształtowaniem wizerunku w social media – zarówno przez firmy dbające o wizerunek pożądanego pracodawcy, jak i kandydatów, którzy poszukują pracy.

W raporcie podsumowującym, oprócz analizy zebranych odpowiedzi, ukażą się także wypowiedzi ekspertów oraz wskazówki dotyczące prowadzenia działań wizerunkowych w mediach społecznościowych. Wszyscy zainteresowani respondenci otrzymają raport bezpośrednio na swoje skrzynki e-mailowe!

Poniżej prezentujemy linki do poszczególnych ankiet:

Ankieta skierowana do pracodawców

Ankieta skierowana do osób poszukujących zatrudnienia

Badanie potrwa do 6 marca. Publikacja i dystrybucja raportu planowana jest na marzec 2011.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj