Talent Finder (aplikacja internetowa do zarządzania rekrutacjami, dostarczana przez firmę HRK) i GazetaPraca.pl zapraszają do udziału w badaniu na temat wykorzystywania mediów społecznościowych jako narzędzia budowania wizerunku. PRoto.pl jest patronem medialnym badania.
Celem badania jest uzyskanie odpowiedzi na pytania związane ze świadomym i regularnym kształtowaniem wizerunku w social media – zarówno przez firmy dbające o wizerunek pożądanego pracodawcy, jak i kandydatów, którzy poszukują pracy.
W raporcie podsumowującym, oprócz analizy zebranych odpowiedzi, ukażą się także wypowiedzi ekspertów oraz wskazówki dotyczące prowadzenia działań wizerunkowych w mediach społecznościowych. Wszyscy zainteresowani respondenci otrzymają raport bezpośrednio na swoje skrzynki e-mailowe!
Poniżej prezentujemy linki do poszczególnych ankiet:
Ankieta skierowana do pracodawców
Ankieta skierowana do osób poszukujących zatrudnienia
Badanie potrwa do 6 marca. Publikacja i dystrybucja raportu planowana jest na marzec 2011.


