Polska Organizacja Reklamodawców (POR) oraz agencja K+Group ponownie ruszają z badaniem opinii dyrektorów i przedstawicieli działów marketingu na temat kondycji branży marketingowej. Organizatorzy zapraszają do wypełnienia krótkiej ankiety.
Celem badania jest ocena aktualnej kondycji branży, określenie kluczowych potrzeb, oczekiwań, wyzwań oraz trendów wpływających na decyzje biznesowe. Ankietowani będą mogli podzielić się spostrzeżeniami oraz zapoznać się z doświadczeniami innych przedstawicieli branży w Polsce. „Monitorując branżę marketingową, chcemy zaprosić Państwa do badania, które jest diagnozą perspektywy dla branży marketingowej w świetle zmieniającego się otoczenia, strategii budżetowych oraz wyzwań wpływających na decyzje biznesowe” – przekazują twórcy badania.
W kwietniu 2024 roku rozpoczęła się pierwsza edycja PL CMO Survey 2024/2025. Teraz inicjatorzy wystartowali z kolejną odsłoną badania. Tym razem ankieta skierowana jest nie tylko do marketerów, lecz także CEO i CFO – ma to bowiem pozwolić na ukazanie szerszej perspektywy na branżę.
W badaniu można wziąć udział poprzez wypełnienie ankiety.
Ankieta jest w pełni anonimowa. Na jej wypełnienie potrzeba około siedmiu minut. Uczestnicy badania otrzymają pełny wgląd w jego wyniki. Kluczowe wnioski płynące z badania zostaną zaprezentowane w raporcie. (kn)


