Z początkiem września 2025 roku do FCB Warsaw dołączyła Ewa Kucharska, która objęła nowo utworzone stanowisko Creative Group Head.
W nowej roli zajmuje się prowadzeniem zespołów kreatywnych, nadzorem nad procesem – od briefu, do realizacji, rozwojem koncepcji zgodnych ze strategią marki i utrzymaniem jakości i spójności komunikacji, bliską współpracą ze strategią, client service i produkcją, mentoringiem i rozwojem talentów, wsparciem new business, a także współpracą w ramach globalnej sieci FCB. Raportuje do Adama Zdeba, Chief Creative Officera.
Ewa Kucharska ma ponad 14 lat doświadczenia w reklamie, brandingu i designie. Pracowała m.in. w Gong, VML czy GPD, gdzie realizowała projekty dla takich marek jak ING, T-Mobile, Samsung czy Santander. Poza branżą reklamową pracowała również jako scenografka przy produkcjach filmowych i teatralnych.
Kucharska jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. (ao)


