piątek, 27 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryTriple PR prowadzi kampanię dla Ulli Popken

Triple PR prowadzi kampanię dla Ulli Popken

W czerwcu 2025 roku Triple PR powiadomiło o rozpoczęciu współpracy z marką Ulla Popken, producentem odzieży plus size.

Agencja od maja 2025 roku odpowiada za całościową strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii edukacyjnej „Bez kompromisów”, której celem jest wzmocnienie głosu kobiet i promowanie różnorodności. W ramach projektu realizowane są działania z zakresu relacji z mediami, reklamy w prasie kobiecej, komunikacji online oraz współpracy z ambasadorkami.

Twarzą kampanii została Karolina Szostak, dziennikarka i prezenterka, która swoją postawą inspiruje kobiety do życia na własnych zasadach. Do akcji zaangażowano także influencerki plus size Agnieszkę Sierotnik oraz Ewę Zakrzewską. Ich wkład w projekt i autentyczne historie mają wzmocnić przekaz inicjatywy, pokazując, że moda to przestrzeń na odwagę i wyrażanie siebie, a nie jedynie dopasowanie do standardów.

Stworzone w ramach kampanii materiały mają pojawić się w czołowych magazynach kobiecych, takich jak „Viva”, „Glamour”, „Wysokie Obcasy”, „Elle”, „Twój Styl” oraz „PANI”. Hasło „Bez kompromisów” oznacza, że moda ma wspierać kobiety w wyrażaniu własnej osobowości, a nie narzucać im ograniczenia. Ma być zaproszeniem do życia zgodnego ze sobą, bez presji i stereotypów.

Za całościową obsługę operacyjną klienta po stronie agencji, w tym media relations, redakcję materiałów prasowych, lokowanie treści w mediach, obsługę współprac komercyjnych i działania PR odpowiada Konstancja Kunik, Senior PR Consultant. Projekt wspiera także Anna Olkowicz, partnerka agencji oraz szefowa działu Beauty & Lifestyle.

Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Projekt ma potrwać do końca października 2025 roku. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj