Klub Brand Design SAR przeszedł rebranding

dodano: 
28.08.2019
komentarzy: 
0

Klub Brand Design SAR przeszedł rebranding i od teraz funkcjonuje pod nazwą Polski Klub Brandingu SAR. Zmieniły się także logo orgazniacji oraz jej strona internetowa.

Poprzednie logo

Jak czytamy w komunikacie prasowym, nowa nazwa jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku oraz dostosowania do niego nowej strategii. Zarząd organizacji zadecydował również o otwarciu się na agencje o szerszym spectrum działań – od teraz Polski Klub Brandingu SAR będzie zrzeszać nie tylko firmy brandingowe, ale również strategiczne.

Klub podkreśla jednak, że działania w dalszym ciągu oparte będą na ideach wypracowanych od początku jego istnienia.

„Zmiana nazwy Klubu była naturalną konsekwencją podjętych wcześniej decyzji. W 2017 do Klubu Brand Design dołączyły agencje strategiczne, które są niezbędnym ogniwem w procesie kreowania marek. Staliśmy się dzięki temu kompletni. Jasne się stało, że nie możemy już dłużej funkcjonować pod starą nazwą, że jest to moment przełomowy i teraz oferujemy jako Klub więcej. Nowa nazwa, a co za tym idzie nowa strategia Klubu jest początkiem działań, które planujemy w najbliższych latach” – mówi Sebastian Studniarski, przewodniczący zarządu Polskiego Klubu Brandingu, dyrektor kreatywny Delikatessen.

Wykonaniem projektu logo i layoutu strony zajął się grafik współpracujący z SAR – Piotr Wojnarowski. (pm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin