Komisja Europejska planuje wydać 22 mln euro na działania informacyjne dotyczące zdrowia publicznego, konsumentów oraz bezpieczeństwa żywności. Zwycięzcy przetargu mogą liczyć na 4-letni kontrakt.
Przetarg Dyrekcji Generalnej ds. Zdrowia i Konsumentów podzielono na 3 części. Pierwsza opiewa na 5,7 mln euro i dotyczy opracowania produkcji materiałów informacyjnych oraz tworzenia i dostosowywania treści stron internetowych. Druga jest warta 10,9 mln euro, które zostaną przeznaczone na organizację wydarzeń (konferencji, seminariów, wystaw itd.), zarządzanie nimi i wykonywanie usług dodatkowych. Trzecia część dotyczy przygotowania materiałów audiowizualnych – na ten cel przeznaczono z kolei 5,4 mln euro.
Przetarg ma charakter otwarty. Agencje mogą składać oferty odnoszące się do wszystkich lub poszczególnych części. Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów przetargowych mija 14 grudnia. Termin składania samych ofert wyznaczono na 21 grudnia. (ks)