Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowe osoby w dziale Tech & Consumer Komunikacji Plus PR. w styczniu 2022 roku pracę w dziale tech & consumer komunikacji plus pr, którym kieruje marcin kuchno, rozpoczęli hubert rączkowski, anna sikorska, dominika durska oraz patrycja czekaj. dział ten jest odpowiedzialny za rozwój obszaru pr-u produktowego w agencji. do działań podejmowanych przez zespół należą m.in. brand pr, b2c – obszar konsumencki, influencer marketing czy działania contentowe takie jak produkcja podcastów. hubert rączkowski objął stanowisko pr managera i odpowiada za obsługę klientów strategicznych oraz wsparcie firmy w obszarze działań new business. rączkowski z branżą pr związany jest od 2011 roku. wcześniej pracował m.in. w agencjach brand pr, remarkable ones, walk pr, lovebrands relations oraz clear communication group, gdzie tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów – m.in. verbatim, nikon, zortrax, macrologic, impactcee, czy bain & company. jest absolwentem komunikacji społecznej i dziennikarstwa na uniwersytecie warszawskim. anna sikorska jako pr consultant w komunikacji plus pr realizuje projekty z obszaru influencer marketingu oraz wspiera zespół m.in. w codziennej obsłudze canon polska. z branżą pr jest związana od 2018 roku. przed dołączeniem do komunikacji plus pr współpracowała z agencją pełka i partnerzy. specjalizuje się w pr produktowym, influencer marketingu, media relations oraz pr publicznym. współpracowała z firmami z sektora kosmetycznego, technologicznego czy rolniczego oraz z instytucjami publicznymi. do działu dołączyła również patrycja czekaj, która objęła stanowisko pr consultant. w dziale tech & consumer odpowiada za brand pr i komunikację produktową klientów z branży technologii smart home, produkcji telewizyjnych i promocji seriali oraz spółki deweloperskiej. poprzednio czekaj wspierała zespół corporate w k+pr. dotychczasowe doświadczenie zdobywała przy projektach z zakresu pr korporacyjnego i media relations. współpracowała z klientami z branży deweloperskiej, ubezpieczeniowej, chemii budowlanej, energetycznej, takimi jak spółka biurowa skanska czy pgnig. doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji genesis pr. dominika durska rozpoczęła natomiast pracę w agencji jako junior pr consultant. wspiera zespół w codziennych działaniach operacyjnych. poprzednio współpracowała z agencjami neuron agencja pr oraz klang!media. ukończyła studia na kierunku pr i marketing medialny na uniwersytecie warszawskim. jest jedną ze współzałożycielek koła naukowego public relations uw. (as).
W styczniu 2022 roku pracę w dziale Tech & Consumer Komunikacji Plus PR, którym kieruje Marcin Kuchno, rozpoczęli Hubert Rączkowski, Anna Sikorska, Dominika Durska oraz Patrycja Czekaj.
Dział ten jest odpowiedzialny za rozwój obszaru PR-u produktowego w agencji. Do działań podejmowanych przez zespół należą m.in. brand PR, B2C – obszar konsumencki, influencer marketing czy działania contentowe takie jak produkcja podcastów.
Hubert Rączkowski objął stanowisko PR Managera i odpowiada za obsługę klientów strategicznych oraz wsparcie firmy w obszarze działań new business. Rączkowski z branżą PR związany jest od 2011 roku. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Brand PR, Remarkable Ones, Walk PR, LoveBrands Relations oraz Clear Communication Group, gdzie tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów – m.in. Verbatim, Nikon, Zortrax, Macrologic, impactCEE, czy Bain & Company. Jest absolwentem komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Anna Sikorska jako PR Consultant w Komunikacji Plus PR realizuje projekty z obszaru influencer marketingu oraz wspiera zespół m.in. w codziennej obsłudze Canon Polska. Z branżą PR jest związana od 2018 roku. Przed dołączeniem do Komunikacji Plus PR współpracowała z agencją Pełka i Partnerzy. Specjalizuje się w PR produktowym, influencer marketingu, media relations oraz PR publicznym. Współpracowała z firmami z sektora kosmetycznego, technologicznego czy rolniczego oraz z instytucjami publicznymi.
Do działu dołączyła również Patrycja Czekaj, która objęła stanowisko PR Consultant. W dziale Tech & Consumer odpowiada za brand PR i komunikację produktową klientów z branży technologii smart home, produkcji telewizyjnych i promocji seriali oraz spółki deweloperskiej. Poprzednio Czekaj wspierała zespół Corporate w K+PR. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała przy projektach z zakresu PR korporacyjnego i media relations. Współpracowała z klientami z branży deweloperskiej, ubezpieczeniowej, chemii budowlanej, energetycznej, takimi jak spółka biurowa Skanska czy PGNiG. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji Genesis PR.
Dominika Durska rozpoczęła natomiast pracę w agencji jako Junior PR Consultant. Wspiera zespół w codziennych działaniach operacyjnych. Poprzednio współpracowała z agencjami Neuron Agencja PR oraz KLANG!Media. Ukończyła studia na kierunku PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest jedną ze współzałożycielek Koła Naukowego Public Relations UW. (as)