Komunikacja polskich samochodów elektrycznych Izera w rękach 38 Content Communication, Don’t Worry i Dragon Rouge

dodano: 
14.08.2020
komentarzy: 
0

Działaniami komunikacyjnymi marki polskich samochodów elektrycznych Izera zajmie się konsorcjum agencji 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Za identyfikację wizualną odpowiada z kolei agencja Dragon Rouge.

28 lipca 2020 roku ElectroMobility Poland zaprezentowało dwa prototypy polskich aut elektrycznych Izera, a także nazwę, logo oraz ogłosiło hasło polskiej marki samochodów elektrycznych „Izera. Milion powodów, by jechać dalej”. Działania komunikacyjne zaplanowane zostały do końca 2020 roku.

Spółka obsługę komunikacyjną przy wprowadzeniu marki na rynek powierzyła 38 Content Communication oraz Don’t Worry.

38 Content Communication odpowiada za strategię komunikacji dla ElectroMobility Poland oraz marki Izera, uwzględniającą public relations, public affairs, personal branding ekspertów, media społecznościowe, kampanię influencerską, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie i pozycjonowanie strony internetowej marki.

Z kolei agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za przygotowanie materiałów wizerunkowych na potrzeby realizacji kampanii PR oraz opracowanie koncepcji i całościową produkcję premiery online w formule live. Firma zajmowała się również organizacją oprawy multimedialnej i technicznej oraz koordynacją całego wydarzenia.

Za działania personal branding odpowiada Magna Talenta, a kampanię z influencerami przygotowała agencja BrandLift. Koncepcję marki, logo, hasła oraz identyfikację wizualną opracowało natomiast warszawskie biuro agencji strategiczno-brandingowej Dragon Rouge.

Współpraca rozpoczęła się na początku czerwca 2020 roku. Agencje wybrano w przetargu. Z ramienia 38 Content Communication działaniami zajmują się zespoły specjalizujące się w PR-ze korporacyjnym i PR-ze brandowym, a także zespół strategiczny. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin