Koniec działań CSR?

dodano: 
27.11.2008
komentarzy: 
1

Gazeta Prawna forsal.pl donosi, że recesja oznacza „koniec hojnej filantropii”, ponieważ wiele firm wycofuje się z udziału w kampaniach społecznych i charytatywnych.

W najbliższym czasie firmy czekać może cięcie wydatków i zmiany w zarządzaniu, pisze Katarzyna Bartman. W wyniku gospodarczego załamania najbardziej narażone na redukcję są budżety promocyjne i PR-owskie. Natomiast miejsce agencji PR-owskich i reklamowych, mogą zająć „profesjonalni doradcy biznesowi”, którzy przygotują „efektywne strategie” przynoszące zyski, a przy tym korzyści społeczne, tłumaczy autorka.

Firmy nie przestaną jednak uczestniczyć w projektach prospołecznych, przekonuje Jacek Dymowski z Values Grupa Firm Doradczych. Prognozuje on, że nastąpi raczej spadek zainteresowania przypadkowymi projektami. Potwierdza to w rozmowie z Gazetą Prawną Anna Łuszcz, menadżer ds. społecznej odpowiedzialności BZ WBK. (kk)

Źródło:

Gazeta Prawna forsal.pl, Recesja w gospodarce to koniec hojnej filantropii w firmach, Katarzyna Bartman, s. 1; Nie będziemy rozdawać pieniędzy, rozmawiała Katarzyna Bartman, s.8, 27.11.08
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.11.2008
20:19:27
Leszek Wieciech
(27.11.2008 20:19:27)
Proszę nie mylić CSR z filantropią - to dwie różne rzeczy. Niestety, wiele firm prowadzi (bądź prowadziło) działalność czysto filantropijną - a przy tym chwaliło się swoim zaangażowaniem w CSR. Odpowiedzialny biznes to coś znacznie więcej...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin