czwartek, 12 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataLinkedIn z dodatkowymi opcjami reklam wideo

LinkedIn z dodatkowymi opcjami reklam wideo

LinkedIn wprowadza kilka nowych opcji reklam wideo do swojej oferty. Nowe możliwości dotyczą m.in. „reklam pierwszego wyświetlenia” (First Impression Ads) czy reklam typu CTV (Connected TV) – opisuje socialmediatoday.com.

Pierwsze ze wspomnianych reklam mają być dobrym narzędziem do przyciągnięcia uwagi w przypadku kampanii jednodniowych – czytamy. Pozwalają one na wyświetlenie materiału promocyjnego na platformie przed innymi reklamami z danego dnia w grupie docelowej konkretnej marki. LinkedIn pracował też w ostatnim czasie nad rozszerzeniem swoich funkcji w przypadku reklam typu CTV (Connected TV) – podaje źródło.

Andrew Hutchinson z portalu socialmediatoday.com zauważa, że dzięki dodaniu do oferty LinkedIna „reklam pierwszego wyświetlenia” kampanie reklamowe publikowane na tej platformie z zastosowaniem tej opcji mogą zyskać duży zasięg przede wszystkim wśród najbardziej aktywnych użytkowników LinkedIna, którzy korzystają z tej platformy regularnie, przeglądając aktualności. Autor zaznacza, że nowa opcja dodana do oferty LinkedIna umożliwia „przechwytywanie użytkowników przy pierwszym logowaniu”. W ten sposób można szybko dotrzeć z przekazem reklamowym do swojej grupy docelowej kampanii, bo materiał wideo pojawia się na profilu użytkownika w górnej części feedu jako pierwsza reklama w zaplanowanym dniu. Wyprzedza więc pozostałe innego typu reklamy zamieszczane na Linkedinie przez konkurencję danej marki.

Podobną funkcję na Linkedinie pełnią reklamy „Reserved Ads”, które sprawiają, że reklamy Thought Leader Ads, Single Image Ads i Document Ads będą również wyświetlane w pierwszym slocie reklamowym na profilu wybranych użytkowników LinkedIna. „Podobnie jak wybór pierwszego rzędu na ulubionym koncercie, aby zagwarantować sobie najlepszy widok, Reserved Ads pomaga marketerom planować kampanie z pewnością siebie i zwiększać uwagę dla widoczności marki oraz podzielić się swoim głosem” – podaje źródło.

Jak czytamy, LinkedIn rozszerzył możliwości reklamowe na swojej platformie także dzięki rozbudowaniu swojej sieci partnerów streamingowych w ramach CTV (Connected TV). Do partnerów serwisu należą NBCUniversal, a od niedawna także Paramount. CTV to metoda strumieniowego przesyłania contentu z internetu na ekran telewizora, która pozwala na oglądanie treści cyfrowych, w tym pojawiających się reklam na takim urządzeniu (Smart TV) – wyjaśnia źródło. (ds)

Źródło: socialmediatoday.com, LinkedIn Adds More Video Ad Options, Including ‘First Impression Ads’, Andrew Hutchinson, 04.06.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj