.

 

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej współpracuje z Testa Communications

dodano: 
14.06.2017
komentarzy: 
0

Agencja wygrała przetarg na realizację pięcioletniej kampanii promocyjno-informacyjnej dla Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej.

W ramach współpracy Testa Communications do 2022 roku odpowiada m.in. za działania public relations, organizację ogólnopolskich i lokalnych konferencji, konsultacje społeczne dotyczące II aktualizacji Planów Gospodarowania Wodami (II aPGW), a także realizację filmów promocyjnych oraz wsparcie przy przygotowaniu wkładów merytorycznych i instrukcji do II aPGW.

Z ramienia agencji działania koordynują Katarzyna Mirończuk, Katarzyna Tyska, Klaudia Madejska i Robert Sobieski.

W przetargu udział wzięły trzy agencje. Poza Testa Communications startowały w nim EVERMEDIA oraz 2mgroup.

Testa Communication korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin