sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościKulisy kampanii Roha

Kulisy kampanii Roha

Goszczący w Polsce prezydent Republiki Korei Roh Mu Hiun swoje zwycięstwo w wyborach 2002 zawdzięcza młodym, najwyżej 40- letnim wyborcom. To oni „łamią wiele tradycyjnych, świętych do tej pory zasad społeczeństwa koreańskiego”- pisze Gazeta Wyborcza. Kampania Roha skierowana była do pokolenia 386, czyli osób wykształconych, biegłych w internecie, przedsiębiorczych i lubiących „mocne brzmienie”. Kampania ta podkreśliła znacznie nowych mediów, była początkiem nowego, nowoczesnego stylu. Do najbardziej znamiennych zmian należy fakt, że na konferencjach prasowych obecnego prezydenta są obecne media internetowe.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj