Kulisy kampanii Roha

dodano: 
03.12.2004
komentarzy: 
0

Goszczący w Polsce prezydent Republiki Korei Roh Mu Hiun swoje zwycięstwo w wyborach 2002 zawdzięcza młodym, najwyżej 40- letnim wyborcom. To oni „łamią wiele tradycyjnych, świętych do tej pory zasad społeczeństwa koreańskiego”- pisze Gazeta Wyborcza. Kampania Roha skierowana była do pokolenia 386, czyli osób wykształconych, biegłych w internecie, przedsiębiorczych i lubiących „mocne brzmienie”. Kampania ta podkreśliła znacznie nowych mediów, była początkiem nowego, nowoczesnego stylu. Do najbardziej znamiennych zmian należy fakt, że na konferencjach prasowych obecnego prezydenta są obecne media internetowe.

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Dodatek Korea Południowa, Prezydent Wywrotowców, 03.12.04, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin