Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Labcon powiększa zespół social mediów. agencja kreatywna labcon zatrudniła nowe osoby odpowiedzialne za obszar mediów społecznościowych. w kwietniu 2021 roku do firmy dołączyła katarzyna bąba, która objęła stanowisko senior social media managera, a w czerwcu szeregi agencji zasiliła dominika gajewska – junior social media manager. oba stanowiska są nowo utworzone w agencji i wiążą się z jej rozwojem. katarzyna bąba będzie odpowiadać za rekomendacje strategiczne oraz całościową obsługę klientów w obszarze contentu, moderacji i działań kryzysowych w mediach społecznościowych. z branżą reklamową jest związana od blisko siedmiu lat. poprzednio pracowała w agencji brand kolektyw. w swojej karierze prowadziła działania dla takich marek jak mcdonald’s, bosch polska, grupa żywiec czy alcon. dominika grajewska w labconie zajmie się realizacją strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych, ze szczególnym naciskiem na tworzenie angażującego contentu. wcześniej pracowała w agencji sarigato jako moderator, a następnie junior content designer. prowadziła projekty dla marek z branż biżuterii premium, agd, fotowoltaiki, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz zoologicznej. labcon w kwietniu 2021 roku połączył zespoły strategii i social mediów, a nowym działem kieruje adam kręgielewski. (mb). zdjęcie główne: od lewej dominika gajewska, katarzyna bąba.
Agencja kreatywna Labcon zatrudniła nowe osoby odpowiedzialne za obszar mediów społecznościowych. W kwietniu 2021 roku do firmy dołączyła Katarzyna Bąba, która objęła stanowisko Senior Social Media Managera, a w czerwcu szeregi agencji zasiliła Dominika Gajewska – Junior Social Media Manager. Oba stanowiska są nowo utworzone w agencji i wiążą się z jej rozwojem.
Katarzyna Bąba będzie odpowiadać za rekomendacje strategiczne oraz całościową obsługę klientów w obszarze contentu, moderacji i działań kryzysowych w mediach społecznościowych. Z branżą reklamową jest związana od blisko siedmiu lat. Poprzednio pracowała w agencji Brand Kolektyw. W swojej karierze prowadziła działania dla takich marek jak McDonald’s, Bosch Polska, Grupa Żywiec czy Alcon.
Dominika Grajewska w Labconie zajmie się realizacją strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych, ze szczególnym naciskiem na tworzenie angażującego contentu. Wcześniej pracowała w agencji Sarigato jako moderator, a następnie Junior Content Designer. Prowadziła projekty dla marek z branż biżuterii premium, AGD, fotowoltaiki, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz zoologicznej.
Labcon w kwietniu 2021 roku połączył zespoły strategii i social mediów, a nowym działem kieruje Adam Kręgielewski. (mb)
Zdjęcie główne: od lewej Dominika Gajewska, Katarzyna Bąba