Łaszyn dla PRoto o nowej agencji

dodano: 
03.07.2009
komentarzy: 
0

Redakcja PRoto: Czy to prawda, że zakłada Pan nową agencję?
Adam Łaszyn, prezes Alert Media: Firma już jest zarejestrowana, ale rozpocznie pełną działalność na jesieni.

Red.: Jaka będzie jej specjalizacja?
AŁ: Generalnie agencja będzie się zajmowała doradztwem dla instytucji publicznych. Zresztą sama jej nazwa do tego się właśnie odnosi – MertumLab, to swego rodzaju laboratorium sedna, laboratorium istotnych spraw. Nad nimi właśnie będziemy pracować dla klientów instytucjonalnych.
 
Red.: Dlaczego postanowił Pan założyć nową agencję – czy MeritumLab nie mogło się stać częścią Alert Media?
AŁ:
Od początku, gdy zakładałem Alert Media miałem taki pomysł, żeby nie „rozdmuchiwać” tej firmy. Nowe pomysły biznesowe chciałem zamykać w nowych firmach. Nie chciałem agencji, która będzie zatrudniała 50 konsultantów i zajmowała się wszystkim.

Red.: Czy prawdą jest więc, jak sugeruje Press, że działania na rzecz jednej partii politycznej zaczęły przeszkadzać komercyjnym klientom Alert Media?
AŁ: Absolutnie nie, to interpretacja zewnętrzna. Nie mieliśmy sygnału od żadnego dotychczasowego klienta, że przez te działania chciałby on zerwać z nami umowę, że szkodzą one jego firmie. Ale postanowiłem to uwzględnić w dłuższej perspektywie. Chcę po prostu, by Alert Media była klasyczną agencją PR, zajmującą się klientami komercyjnymi. Nie ukrywam jednak, że gdy do Alert Media napłynie oferta od instytucji publicznej, będę ją kierował do MeritumLab.

Red.: Czy dopuszcza Pan możliwość startowania w przetargach z Eskadrą Publiką?
AŁ: Nie widzę takiej możliwości, zresztą nie miałoby to sensu ze względu na strukturę własności.
 
Red.: A dlaczego nie założył Pan tej agencji w porozumieniu z Eskadrą Publiką właśnie?
AŁ:
Można by zapytać dlaczego nie zrobiłem tego też w porozumieniu z innymi firmami funkcjonującymi na rynku. To nowy pomysł biznesu, który ma być autonomiczny.

Red.: A czy nowa agencja ma już potencjalnych klientów?
AŁ: Pracujemy nad ofertą.
 
Red.: My?
AŁ: Tak, nie jestem w agencji sam, ale do czasu jej ustrukturyzowania nie chciałbym tego komentować.

Rozmawiała Kinga Kubiak

Logo nowej agencji:

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin