Wizz Air wprowadza nowy slogan marki – „Let’s WIZZ”. Hasło będzie prezentowane w ramach kampanii promocyjnej na lotniskach, w mediach cyfrowych i outdoorowych – informuje rp.pl.
Nowe hasło ma przełamywać stereotypy związane z liniami niskobudżetowymi, ukazując szerokie możliwości dostępnych rozwiązań w tym zakresie. Jak wyjaśnia marka cytowana przez źródło, „od pierwszego lotu w 2004 roku Wizz Air zrewolucjonizował podróżowanie, zmieniając latanie z luksusu w codzienną, realną możliwość. „»Let’s WIZZ« to kontynuacja tej drogi z odnowioną obietnicą zapewnienia przyjemnych i przystępnych możliwości podróżowania”.
Nowy spot promocyjny linii lotniczych przedstawia radosnych, młodych ludzi podróżujących i uprawiających sporty. Kolejnym ujęciom towarzyszą hasła: „Bold, free and ready to explore” („Śmiały, wolny i gotowy do odkrywania”), „Let’s not be held back” („Nie zatrzymuj się”) czy „Let’s try new things” („Spróbuj nowych rzeczy”).
Hasło „Let’s WIZZ” stanowi część programu Customer First Compass, który skupia się przede wszystkim na tym, by stawiać klientów w centrum działań firmy. „»Let’s WIZZ« oddaje uczucia związane z lataniem – spontaniczność, wolność i przygodę. To odważna ewolucja marki Wizz Air, kolejny krok w podnoszeniu standardów i oferowaniu więcej naszym klientom. Bądźcie gotowi na kolejne emocje i »Let’s WIZZ!«” – zapowiada Silvia Mosquera, dyrektorka ds. handlowych w Wizz Air, cytowana przez źródło. (ko)
Źródło: rp.pl, Wizz Air ma nowy slogan promocyjny. „Ukazuje możliwość podróżowania”, Filip Frydrykiewicz, 2.07.2025/ Zdjęcie główne: youtube.com/WizzAir