.

 

Lightscape dołącza do IAB Polska, chce rozwijać dział digital

dodano: 
22.01.2020
komentarzy: 
0

Lightscape dołączyło w styczniu 2020 roku do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednocześnie deklaruje rozwój wewnętrznych struktur zajmujących się pozycjonowaniem online.

Jak tłumaczy agencja, klienci oczekują obecnie „zintegrowanego podejścia do swojej komunikacji, opartego o doświadczenie w konkurencyjnych branżach i umiejętność dotarcia do przeładowanych informacyjnie odbiorców”. Weronika Seweryn, dyrektor zarządzająca (na zdjęciu), deklaruje w komunikacie, że Lightscape chce współpracować z innymi członkami IAB Polska w zakresie formułowania dobrych praktyk w obszarze budowania obecności marek online. Firma dołączyła do grup roboczych SEM, social media i – niedawno utworzonej – PR, ale nie wyklucza własnych inicjatyw w przyszłości – dodaje w wiadomości do PRoto.pl.

Agencja, oprócz znalezienia się w gronie członków Związku, zatrudniła także w styczniu 2020 roku Aleksandra Kasprzaka. Objął on nowo utworzone stanowisko SEM Managera. Będzie odpowiadał za rozwój segmentu SEM i digital w Lightscape, a także nadzorował działania dla klientów w tym obszarze. Posiada doświadczenie w realizacji strategii SEO dla klientów z branż e-commerce, usługowej i przemysłowej. Pracował m.in. w Bluerank.

Do IAB Polska dołączyły w ostatnim czasie także Clue PR, Monday, Solski Communications czy 24/7Communications. Przedstawiciel tej ostatniej agencji przewodniczy wspomnianej grupie PR. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin